Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and maintain business activities
- Coordinate with the Marketing department to develop programs of introduction service product and customer care.
- Make monthly, quarterly and annual business development plans.
- Implement and monitor business plans, ensuring the proposed plans are met.
- Participate in business activities (Austcham, Amcham,...) PR and promotion to develop business opportunities and company brand in the community
- Deploy search and connect new quality customer sources to exploit needs, advise and persuade customers to use service products.
2. Service provision contracts
- Negotiate, evaluate and arrange to sign business contracts with BOD and customers.
- Monitor deadlines for renewal or liquidation of contracts and/or addendums.
- Store, preserve and secure service contract information according to regulations.
3. Deploy the project after the customer signs the service contract
- Transfer related information to departments performing service operations according to the contract.
- Monitor preparation and implementation progress of relevant departments to coordinate and unify arising regulations.
4. Report results and results of business activities to the BOD on a monthly and summarize business activities annually. In case a problem is discovered, it is necessary to quickly notify the BOD for timely resolution.
5. Perform other tasks as requested by the BOD.
Yêu Cầu Công Việc
- Femal/Mal with < 55 years old
- Majored education level: graduate from university
- Working Experience: Experience in development customers
- Lanaguage Skills: English IELTS from 5.0 with good verbal skills
- Appearance: well presented, confident,
- Presentation skills, creative
- Computer Skills: Email, word, excel, powerpoint, photoshop…
- Skills: data analysis, creativity, problem solving, critical thinking, planning
- Abilities: understand customer needs, understand the sales process, lead, team work, adapt well, have knowledge of technology, always be willing to learn, have good communication and a sense of responsibility and can withstand pressure high at work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 55
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
Được thành lập vào năm 2010 với chỉ 6 thành viên, quy mô kinh doanh của CÔNG TY CP THUẬN HẢI hiện đã mở rộng đáng kể với hơn 1.000 nhân viên trong năm 2020 và trở thành Công ty năng lượng lớn nhất trong khu vực tư nhân. Tính đến năm 2020, Thuận Hải đã đưa vào hoạt động 52 nhà máy lò hơi với tổng số 122 lò hơi để sản xuất 5.800.000 tấn hơi, nhập khẩu 2.100.000 tấn than với doanh thu 200 triệu USD.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN... theo quy định Luật Pháp Việt Nam
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn 24/24
- Được gia tăng Bảo hiểm nội trú PTI
Các hoạt động ngoại khóa
- Được đi du lịch, nghỉ mát hằng năm.
- Các câu lạc bộ thể thao, tập gym tại công ty
Lịch sử thành lập công ty
- Năm 1993, Thành lập công ty sản xuất lò hơi Mạc Tích
- Năm 2010, Thành lập Công ty Cổ phần Thuận Hải – xây dựng giải pháp năng lượng.
- Năm 2020, Thuận Hải không ngừng lớn mạnh với doanh thu: 200 triệu USD cùng hơn 1.200 nhân viên làm việc cho công ty.
Sứ mệnh
Cung cấp các giải pháp năng lượng bền vững; hiệu quả, thân thiện môi trường và linh động theo yêu cầu của khách hàng.