Guiding MKT team to develope and implement marketing plans, product promotion for different sales channels to deliver business results as well as adjust marketing strategy and plans to meet changing markets and competitive conditions. Liaise with other managers to ensure marketing activities are integrated with other parts of the business and align with the overall corporate objectives. Lead, direct, evaluate and develop a team of marketing professionals.
Regularly meeting with principals to update business status, market conditions and align on business directions for local market by providing appropreate product range, pricing strategy, marketing activity for different sales channels as well as building and maintaining good relationship with all principals/ partners to get their best support for business in long term cooperation.
Defining source of growth for business by evaluating/selecting right new potential brands for local market and developing current brands to bigger scale with right marketing mix
Building and developing strong resource for MKT department which have sufficient capabilities to deliver both short and long term business growthAs least 5 years experiences with the same position, priority work at retail field
Solid knowledge of brand management, marketing and sales principles
The ability to analyze and accurate conclusions to support category decisions based on key data is essential
Have an instinctive feeling about future product concepts
Be a good listener, able to respond to results and consumer research
Be an excellent communicator, both verbally and in writing
Be enthusiastic about their product area.
Analytical mind with a strategic ability
Proficient in MS Office , Fluently in English
Management skill
Problem solving skillTham gia đầy đủ chế độ BHXH, BHYT, BHTN
Gói bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt cao cấp
Môi trường làm việc trẻ trung, năng động
Lương, thưởng hiệu quả công việc
Quà sinh nhật, quà quốc tế thiếu nhi
Du lịch, team building gắn kết thành viên
Các phúc lợi khác
Công ty Việt Tinh Anh là nhà phân phối độc quyền sản phẩm đồ chơi LEGO tại thị trường Việt Nam đồng thời cũng là đối tác phân phối của những thương hiệu đồ chơi nổi tiếng trên khắp thế giới như SIKU-mô hình xe đến từ Đức; búp bê Moxie Girlz của tập đoàn MGA Hoa Kỳ; Pink Poppy, Champion, đồ chơi cho trẻ sơ sinh K’s Kids, nhạc cụ Janod của Pháp.Công ty được thành lập từ giữa năm 2009 bởi một nhóm doanh nhân trẻ, nhiệt huyết và yêu trẻ em nhằm cung cấp đồ chơi chất lượng mang tính giáo dục cao cho trẻ em tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
- Mục tiêu của Việt Tinh Anh là giúp trẻ rèn luyện ý thức, giáo dục nhân cách, đánh thức tiềm năng sáng tạo và khẳng định cá tính riêng của trẻ thông qua đồ chơi cho trẻ.
Review CP Việt Tinh Anh
Công ty doanh thu cao nhưng cho nghỉ việc ko lí do (RV)
Môi trường làm việc đồng nghiệp thân thiện, việc nhiều, OT không lương (ID)
Môi trường làm việc toxic, không phát triển hết khả năng làm việc của bản thân (RV)