- The job holder responsible for ensure to advise and provide personal financial products and services in accordance with customer needs, in order to bring the best experience to customers.
- The job holder ensures compliance and minimizes risks when processing transactions, providing products and services to customers.
- CUSTOMERS: CONSULTANCY AND PROVIDE PERSONAL FINANCIAL PRODUCTS AND SERVICES THAT MATCHES CUSTOMERS' NEEDS.
- Receive and learn information from customers to advise and provide products and services that are suitable for customers' needs or introduce them to specified locations to bring the best experience to customers. Customer.
- Exploit, consulting and providing personal financial products and services suitable to customer needs according to the list of customers assigned in each period.
- Develop customers according to the bank's oriented sales channels from time to time.
- PRODUCTS và SERVICES: ASSURANCE AND ENHANCE SERVICE QUALITY, HELP BRING THE BEST CUSTOMER EXPERIENCE
- Perform transactions/consultations at the request of the Client accurately, completely, quickly and in a timely manner, ensuring the correct SLAs and service quality standards.
- Update information on products, processes/regulations, Marketing programs, new sales campaigns and instructions of Techcombank from time to time in order to provide the best services of the Bank to customers.
- Receive and handle customer requests and complaints in accordance with Techcombank's regulations.
- Make recommendations to relevant departments to contribute to improving product, process and policy issues from time to time.
- SYSTEM: OPERATION COMPLIANCE và RISK MANAGEMENT
- Perform work in accordance with the Bank's policies, procedures, regulations and instructions.
- Identify customer information as well as warning signs before, during and after customer transactions, ensuring compliance with Techcombank's processes and regulations and the law.
- Manage credit risk, operational risk on the assigned customer list in accordance with regulations and instructions of the bank
- Ensure compliance with Techcombank's policies and procedures.
- Comply with the post-borrowing inspection process (controlling the customer's capital use purpose, collateral, financial situation...). Periodically according to the provisions of credit products/post-borrowing control regulations, assess the customer, control the purpose of the customer's capital, immediately notify the relevant departments when the customer have problems with financial situation, ability to repay debt, purpose of using capital, etc..
- Identify, report and participate in the handling of operational risks.
- Comply with regulations on information security and information security.
- HUMAN RESOURCES: HUMAN DEVELOPMENT và CONSTRUCTION CULTURE
- Fully participate in training programs of TCB
- Always have the spirit of self-learning in work and life
- Actively develop a personal development plan.
- Always have an open attitude to share information with others và be willing to accept change.
- Ownership, responsibility in work, leading to outstanding results.
- Building a culture of cohesion, encouraging colleagues to achieve success.
- Fully aware of Techcombank's organizational culture and perform tasks in the spirit of TCB's core values and behavioral standards, embodying Techcomer's DNA.
- EFFECTIVE MANAGEMENT: PLAN MANAGEMENT và BUSINESS RESULTS
- Develop and implement individual business plans to achieve assigned business targets.
Key Relationships - Direct Manager
Senior Manager/ Manager, Retail Banking
Branch Manager
Senior Manager, Direct Sales Center
Key Relationships - Direct Reports
N/A
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams inside and outside RBG
Key Relationships - External Stakeholders
Individual customers, competitors…
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- At least 5+ years of experience in Banking field in a similar position
- Proficient in using office software: word, excel, powerpoint.
- Graduated from a regular university, preferably in economics - finance - banking.
- English ability: Not apply
Công ty Cổ phần Xây dựng và Đầu tư thương mại Hoàng Hà sở hữu chuỗi cửa hàng Hoàng Hà Mobile - là nhà bán lẻ hàng đầu, chuyên cung cấp các sản phẩm công nghệ chính hãng tại thị trường Việt Nam. Năm 1996, Hoàng Hà Mobile được thành lập, từng bước trở thành địa chỉ đáng tin cậy của người tiêu dùng Việt. Với khẩu hiệu “Nếu những gì chúng tôi không có, nghĩa là bạn không cần”, chúng tôi đã, đang và sẽ tiếp tục nỗ lực đem đến các sản phẩm công nghệ chính hãng đa dạng, phong phú đi kèm mức giá tốt nhất phục vụ nhu cầu của quý khách hàng.
Sau hơn 20 năm phát triển, Hoàng Hà Mobile đã trở thành cái tên không còn xa lạ với người tiêu dùng trong nước. Hiện nay chúng tôi đang sở hữu mạng lưới hơn 60 chi nhánh phủ tại gần 40 tỉnh thành trên cả nước, trong đó bao gồm hai trung tâm bảo hành tại Hà Nội và một trung tâm bảo hành tại thành phố Hồ Chí Minh. Đến với chuỗi cửa hàng của Hoàng Hà Mobile, quý khách có thể hoàn toàn yên tâm về uy tín, chất lượng sản phẩm với mức giá rẻ hơn khoảng 15-20% so với giá bán trên thị trường. Song song với đó, chúng tôi cũng luôn nỗ lực phục vụ đem đến trải nghiệm dịch vụ tốt nhất cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party thường niên cuối năm
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
Lịch sử thành lập
- Năm 1996, Thành lập cửa hàng Hoàng Hà Mobile đầu tiên tọa lạc trên con phố sầm uất của Thủ đô Hà Nội ở địa chỉ 194 Lê Duẩn.
- Năm 2000, Hoàng Hà Mobile chính thức trở thành nhà phân phối ĐTDĐ chính hãng hợp tác với nhiều nhãn hàng lớn hàng đầu như Samsung, OPPO, Nokia, Huawei,...
- Năm 2006, Với kinh nghiệm 10 năm trong lĩnh vực bán lẻ, Hoàng Hà Mobile phát triển mạnh mẽ và liên tục mở thêm nhiều chi nhánh mới.
- Năm 2016, Kỷ niệm 20 năm hoạt động trong lĩnh vực bán lẻ các sản phẩm công nghệ, Hoàng Hà Mobile đã khẳng định được chỗ đứng vững chắc trên thị trường cũng như trong tiềm thức người tiêu dùng.
- Năm 2019, Hoàng Hà Mobile chính thức hợp tác với ông lớn ngành viễn thông MobiFone Việt Nam mở chuỗi chi nhánh bán hàng liên kết, nâng tổng số chi nhánh tới hơn 60, đồng thời phủ khắp 30 tỉnh thành trên cả nước. Kể từ đó, Hoàng Hà Mobile liên tục đồng hành cùng MobiFone tổ chức các sự kiện lớn nhỏ.
- Năm 2020, Hoàng Hà Mobile tự hào trở thành nhà bán lẻ ủy quyền chính thức của Apple tại Việt Nam. Các sản phẩm Apple chính hãng VN/A do Apple Việt Nam phân phối được bán tại hệ thống Hoàng Hà Mobile với mức giá tốt nhất thị trường cùng chế độ bảo hành uy tín.
Mission
Hoàng Hà Mobile có sứ mệnh cung cấp các sản phẩm công nghệ chính hãng với chất lượng cao và giá cả phù hợp, đáp ứng nhu cầu của khách hàng. Công ty cam kết mang đến sự hài lòng và sự phát triển cho khách hàng và cùng nhau phát triển.