Mô tả công việc
We&039;re looking for a potential candidate who is willing for managing and monitoring Delivery team to catch the business plan, details as below:
Control Purchasing activities (domestics & oversea material orders and delivery schedule)
- Check documents of customs clearance of import shipments
- Check and confirm list of transit goods and invoice list before closing period with Accounting department
- Weekly check material shortage for production plan adjustment
- Check payment documents for oversea suppliers and forwarders
- Cooperate with Warehouse for material delivery and layout arrangement
Managing KPI of Delivery team:
- Make BP plan of material inventory and forecast monthly inventory and give action plan for unachieved inventory KPI
- Training and support staffs with issues related to Purchasing and Delivery
- Prepare data, documents and participate in audits (if any)
** YOUR BENEFITS:
- Various kinds of welfare regimes to meet spiritual needs such as travel, sports day, family day, children day, fresh summer coupon, annual event organized by the company, etc.
- Health insurance 24/24
- All Sundays & 02 Saturdays off per month (up to 4 Saturdays off in some months)
- Free TOEIC test (depend on annually plan)
- Receive 100% salary (including probation month period)
- Allowances about English, Japanese certificate; master&039;s degree in Japan
- Bonus twice a year, annual salary increases, bonus on holidays of the year
- Free training courses: leadership, management skill,....
- Shuttle bus from Hanoi (inner city & Dong Anh), Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- Participate in social insurance with 100% of basic salary (+ allowances for foreign languages, environment... if any) according to Labor Law
Yêu cầu công việc
- Have minimum 2 years of relevant purchasing/import- export experience at Assistant Manager level in manufacturing company
- Sympathy, fair, honest, careful & attention to details
- Good command of MS Office
- Team management skill, Influencing skill, strong Problem- solving and Decision- making skill, Coaching skill
- Willing to work under high pressure and challenging environment
- Bachelor Degree in Economics, Import- Export, Logistics,...
- Excellent English and able to use Japanese is a big plus
Quyền lợi
Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03
Công ty tài chính TNHH MTV Bưu điện là một tổ chức tín dụng phi ngân hàng, được thành lập và tổ chức dưới hình thức công ty TNHH Một Thành Viên với 100% vốn của NGÂN HÀNG THƯƠNG MẠI CỔ PHẦN ĐÔNG NAM Á (SeABank). Công ty Tài chính Bưu điện được tổ chức và hoạt động theo luật của các tổ chức tín dụng, luật doanh nghiệp và các luật khác có liên quan.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng Bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm thất nghiệp
- Gói bảo hiểm sức khỏe cho CBNV: PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1998, PTF ra đời, trực thuộc Tập đoàn Bưu chính Viễn thông Việt Nam VNPT. PTF là một trong các Công ty Tài chính đầu tiên tại Việt Nam.
- Năm 2011, Nhận quyết định Công nhận danh hiệu Tập thể lao động hoàn thành nhiệm vụ công tác.
- Năm 2016, Nhận Cờ thi đua cho Tập thể về thành tích Hoàn thành xuất sắc nhiệm vụ
- Năm 2018, Tái cấu trúc doanh nghiệp với 100% vốn điều lệ thuộc về SeABank
- Năm 2021, Triển khai sản phẩm cho vay tiền mặt. Đến tháng 11/2021 PTF đã có mặt tại 17 tỉnh thành với 18 chi nhánh trên cả nước.
Mission:
Lấy khách hàng làm trung tâm, PTF cung cấp những sản phẩm dịch vụ chuyên biệt, phù hợp nhu cầu và mong muốn của nhiều phân khúc khách hàng với trải nghiệm dịch vụ tốt nhất để nâng cao năng lực tài chính và chất lượng sống của cộng đồng.