Mô tả công việc
HR affairs:
Company; Union Trade reports; Insurance, etc.
Recruitment process, post job on recruiting channels, screen CV, contact candidates, arrange interviews, process paperworks, explain internal policy and related regulations for new employees come to
Administration:
- Manage and operate media channels such as website, social media...organize conferences, meetings, internal and external events, Company activities and so on.
- Arrange greeting customers, business trips, accommodation, transportation...
- Carry out payment for administrative expenses: electricity and water, office rental, management fee, cleaning fee, telephone & internet, etc.; draft service contracts and other related documents.
- Conduct relating reports in Chinese/English.
- Assist foreign leaders’ paperworks: visa, work permit, residences...
- Office building management: reception, tracking daily in/out guests, manage meeting rooms, welcome guests, security, public area hygene...
- Other tasks assigned by Manager
Yêu cầu công việc
Graduated University (Bachelors);
Good command of English and Chinese Mandarin 4 skills;
Good organizational and multi- tasking abilities;
Hard working, proactive and teamwork spirit;
Experience in shipping lines, logistics would be advantage;
Age from 22- 30 years old;
Good interpersonal and communication skills;
Maintain good grooming and manner in working environment
Quyền lợi
- Working hours from Monday – Friday – working time: 08:00AM to 05:00PM
- Salary can be negotiable
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation
- Lunch meals, parking, fitness facilities at company
- Annual health check and teambuilding
- Other benefits will be discussed during the interview
- 13th month salary
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-31 22:45:02
Được thành lập tại Việt Nam, Aden là tập đoàn quốc tế hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp giải pháp Quản lý Tiện ích Tích hợp với 25 năm kinh nghiệm. Chúng tôi thiết kế và cung cấp dịch vụ chất lượng cao cho hơn 200 khách hàng trên toàn quốc với sự hỗ trợ của hơn 3,700 nhân viên từ 3 văn phòng đại diện tại Hà Nội,
Đà Nẵng và thành phố Hồ Chí Minh.
Tại Aden, chúng tôi lấy sự hài lòng của khách hàng làm trọng tâm và đưa ra các giải pháp phù hợp trong công tác quản lý tài sản và vận hành cơ sở. Dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, chúng tôi hướng tới mục tiêu tạo ra trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng tại các khu chung cư, văn phòng, công nghiệp và trường học.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2001: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng