KEY RESPONSIBILITIES:
1. Sales Strategy Development:
Develop and execute detailed sales strategies for the SMB market in the networking, camera, and CCTV product sectors, aligned with the company's overall business objectives.
Define sales targets and formulate plans to achieve those targets.
2. SMB Customer Management:
Establish and maintain relationships with existing SMB enterprise clients, continuously updating their needs and ensuring they receive the best possible service.
Continuously explore and seek new customers in the SMB market and establish new relationships.
3. Consultation and Quoting:
Provide advice on TP-Link products and solutions, delivering tailored solutions to the specific needs of SMB customers.
Prepare quotations and participate in contract negotiations to ensure customer satisfaction and secure agreements.
4. Sales Team Management:
Lead and motivate the sales team to achieve sales targets at both individual and team levels.
Provide guidance and training to team members to enhance their sales skills and product knowledge.
5. Market and Competitive Research:
Stay informed about market trends and SMB market needs.
Monitor competitors' activities and propose competitive strategies.
6. Reporting and Performance Evaluation:
Track and report sales performance metrics, evaluate results and suggest improvements when necessary.
Other tasks as assigned by the BOD.
REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree or equivalent in Business, Marketing, or related fields.
- 4 years+ experience in related channels is required
- Having B2B vertical sales customer and experience is preferred
- Proven sales experience, preferably in the networking, camera, or CCTV product industry.
- Excellent communication skills for effective collaboration with cross-functional teams.
- Creative thinking and ability to develop innovative marketing strategies.
BENEFITS:
- Salary range: 25M-35M
- Quarterly and yearly bonuses
- Opportunity to earn recognition through our "Best Staff of the Quarter" award.
- Bao Viet health insurance package and full social insurance
- Free in-house entertainment facilities and snack, coffee, tea
- Join in various team building, team dinner, birthday, and Xmas events.
- Lovely gifts/bonuses from the company: Tet, public holidays, weddings, giving birth, women's day.
CÔNG TY TNHH ADIGIT là một công ty Tiếp thị Kỹ thuật số có trụ sở tại Việt Nam, tập trung vào tối ưu hóa chuyển đổi, lập kế hoạch truyền thông chiến lược và đặt chỗ. aDigit được thành lập với sứ mệnh cung cấp các giải pháp xuất sắc với niềm tin rằng con người là nguồn lực quý giá và đóng vai trò then chốt trong việc cung cấp dịch vụ hiệu quả cho khách hàng của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
-
Hưởng đầy đủ chế độ BHYT, BHXH theo quy định pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
-
Được tham gia vào các hoạt động gắn kết nội bộ thường xuyên của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động:
Mission
Hiệu quả là kim chỉ nam trong tất cả hoạt động lập chiến lược hay thiết kế chiến dịch của aDigit. Hiệu quả được xây dựng trong tất cả mọi khía cạnh hoạt động của công ty.
aDigit hướng tới, nuôi dưỡng và khuyến khích phát triển văn hóa chính trực, và xem đây là nền tảng cốt lõi trong tất cả dự án digital, hoạt động nội bộ và xã hội mà chúng tôi tham gia.
Công bằng mang lại những mối quan hệ bền vững. Tại aDigit, chúng tôi thúc đẩy và tưởng thưởng văn hóa công bằng với khách hàng, nhân sự, đối tác, nhà cung ứng và các cá nhân/ tổ chức khác tham gia vào chuỗi hoạt động dịch vụ của công ty.
Digital thay đổi không ngừng vì thế cách tân là giá trị cốt lõi trong tâm thế vận động aDigit, giúp chúng tôi bắt kịp những thay đổi mới, tạo ra những dịch vụ hữu ích hơn với thị trường và dẫn đầu xu thế tiếp thị hiệu quả.