Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Support the leaders to implement reports, analysis; manage sales effiency according to business strategy Private segments
- Support Private Hub and RM Private in sales promotion programs and activities
- Make daily, weekly, monthly reports to track business results and timely manage volatility. Support and track business results / plans for each RM / Private Hub / Business Unit supporting Private Customer service
- Implement business policies/directions for sales staff, coordinate with relevant departments to come up with an effective set of sales targets / KPI/incentive policies
- Support analysis of customer habits and number of products used/currently used, AuM, sales of products, services, portfolio of customers' assets and liabilities per each customer/ according to the customer portfolio managed by each RM... to support in-depth consulting services and exploit sales opportunities
- Develop & execute learning & development programs for Private sales force and different channels
- Support in tracking key products from time to time: support process and issues related to some strategic products.
Yêu Cầu Công Việc
1. Trình độ Học vấn/ Educational Qualifications
- University degree or higher in one of the followings: Banking, finance, business administration, investment, insurance.
2. Các Kinh nghiệm liên quan/ Relevant Experience
- Experience in macro, micro analysis, business planning.
3. Kiến thức/ Chuyên môn có liên Quan/ Relevant Knowledge/ Expertise
- Knowledgeable about products and services for priority customers, elite customers (individuals), especially deposits, investment, insurance, credit cards, loans
- Specialization in intensive report analysis.
4. Các Kỹ Năng/ Skills
- Good skills in data management and analysis in excel, CRM, SQM, Corebanking, ..., presentation and good at Word, Power point
- Job management, sales support management.
5. Các năng lực cần có/ Required Competencies
- Professional and specialized
- Good teamwork
QUYỀN LỢI
- Attractive income and competitive performance-based salary and bonus.
- Bonuses for holidays and Tet (according to the bank's policy at each period).
- Preferential loan rates according to the bank's policy at each period.
- Attractive leave policy based on job level, including summer vacation.
- Mandatory social insurance as per labor law + VPBank care insurance for employees depending on level and length of service.
- Opportunities to participate in training courses based on the training framework for each position.
- Working hours: Monday to Friday and Saturday morning.
- Dynamic and friendly working environment with many opportunities for learning and development; participation in various interesting cultural activities (sports competitions, talent contests, teambuilding activities, etc.).
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH ADIGIT là một công ty Tiếp thị Kỹ thuật số có trụ sở tại Việt Nam, tập trung vào tối ưu hóa chuyển đổi, lập kế hoạch truyền thông chiến lược và đặt chỗ. aDigit được thành lập với sứ mệnh cung cấp các giải pháp xuất sắc với niềm tin rằng con người là nguồn lực quý giá và đóng vai trò then chốt trong việc cung cấp dịch vụ hiệu quả cho khách hàng của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
-
Hưởng đầy đủ chế độ BHYT, BHXH theo quy định pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
-
Được tham gia vào các hoạt động gắn kết nội bộ thường xuyên của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động:
Mission
Hiệu quả là kim chỉ nam trong tất cả hoạt động lập chiến lược hay thiết kế chiến dịch của aDigit. Hiệu quả được xây dựng trong tất cả mọi khía cạnh hoạt động của công ty.
aDigit hướng tới, nuôi dưỡng và khuyến khích phát triển văn hóa chính trực, và xem đây là nền tảng cốt lõi trong tất cả dự án digital, hoạt động nội bộ và xã hội mà chúng tôi tham gia.
Công bằng mang lại những mối quan hệ bền vững. Tại aDigit, chúng tôi thúc đẩy và tưởng thưởng văn hóa công bằng với khách hàng, nhân sự, đối tác, nhà cung ứng và các cá nhân/ tổ chức khác tham gia vào chuỗi hoạt động dịch vụ của công ty.
Digital thay đổi không ngừng vì thế cách tân là giá trị cốt lõi trong tâm thế vận động aDigit, giúp chúng tôi bắt kịp những thay đổi mới, tạo ra những dịch vụ hữu ích hơn với thị trường và dẫn đầu xu thế tiếp thị hiệu quả.