Mô tả công việc
Main Duties
1. To ensure that the relevant support to a day’s transactions are complete and have been verified for the Director of Finance’s and General Manager’s review and signature.
2. To assist the Director of Finance in all stages leading to the preparation of all monthly financial reporting and analysis.
3. To assist the Director of Finance in compiling budgets and forecasts and to aid Heads of Departments by providing historical data or support details.
4. To assist in the preparation of special statistical reports which may be required by local management or the Corporate Office.
5. To deputize for the Director of Finance during his absence and, therefore, to be fully acquainted with the Director of Finance’s Job Description in order to carry out those responsibilities.
6. To be fully acquainted with the Hotel’s accounting system, policies and procedures.
7. To be thoroughly familiar with the duties and responsibilities of all the accounting employees under his supervision.
8. To set guidelines and deadline dates for each employee’s monthly work in order to ensure timely financial reporting.
9. To ensure that an organized, up-to-dates filing system is maintained for all pertinent financial records.
10. Conduct surprise cash counts (at least once a month) for the General Cashier’s float, petty cash, and other major imprest funds, reporting any discrepancies to the Director of Finance.
11. To handle all problems of the Finance office with the exception of those which have to be referred to the Director of Finance.
Team Management
1. Collaborate with the Director of Finance to manage the accounting team effectively:
- To distribute work to employees on an equitable basis
- To schedule and introduce flexible job functions through job rotation
- To ensure that all employees do understand fully and adhere to the hotel’s employee rules and regulation, as well as to the hotel’s policies relating to fire, safety and health.
2. To instruct employees on the correct standards and procedures and to handle their problems regarding their daily work.
3. To assist in the training of Finance personnel as part of the effort to build an efficient team and to take an active interest in their individual development and welfare.
Executive Duties
1. To act as Duty Manager for the hotel, if so scheduled.
General
1. To respond to the changes in departmental functions as dictated by the industry, the Company, or the hotel.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in accounting
- Financial management skills
- Strong analytical skills
- Basic legal expertise related to hotel issues
- Knowledge of purchasing, inventory controls, supplies and equipment
- Knowledge of overall hotel operations affecting the Finance Department
- Knowledge of governmental regulations and safety standards
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Attractive service charge (about 3.5 million - 5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Annual leave days, public holidays leave
- Yearly outing trips
- Luxury Hotel in Saigon
- Be part of a Dynamic Team
- Best Benefit Scheme
CÔNG TY TNHH ADIGIT là một công ty Tiếp thị Kỹ thuật số có trụ sở tại Việt Nam, tập trung vào tối ưu hóa chuyển đổi, lập kế hoạch truyền thông chiến lược và đặt chỗ. aDigit được thành lập với sứ mệnh cung cấp các giải pháp xuất sắc với niềm tin rằng con người là nguồn lực quý giá và đóng vai trò then chốt trong việc cung cấp dịch vụ hiệu quả cho khách hàng của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
-
Hưởng đầy đủ chế độ BHYT, BHXH theo quy định pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
-
Được tham gia vào các hoạt động gắn kết nội bộ thường xuyên của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động:
Mission
Hiệu quả là kim chỉ nam trong tất cả hoạt động lập chiến lược hay thiết kế chiến dịch của aDigit. Hiệu quả được xây dựng trong tất cả mọi khía cạnh hoạt động của công ty.
aDigit hướng tới, nuôi dưỡng và khuyến khích phát triển văn hóa chính trực, và xem đây là nền tảng cốt lõi trong tất cả dự án digital, hoạt động nội bộ và xã hội mà chúng tôi tham gia.
Công bằng mang lại những mối quan hệ bền vững. Tại aDigit, chúng tôi thúc đẩy và tưởng thưởng văn hóa công bằng với khách hàng, nhân sự, đối tác, nhà cung ứng và các cá nhân/ tổ chức khác tham gia vào chuỗi hoạt động dịch vụ của công ty.
Digital thay đổi không ngừng vì thế cách tân là giá trị cốt lõi trong tâm thế vận động aDigit, giúp chúng tôi bắt kịp những thay đổi mới, tạo ra những dịch vụ hữu ích hơn với thị trường và dẫn đầu xu thế tiếp thị hiệu quả.