Việc làm CÔNG TY TNHH ADIGIT

Cập nhật 17/10/2024 23:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ADIGIT
Assistant Guest Relations Manager / Guest Relation Supervisor
CÔNG TY TNHH ADIGIT
40 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • Handle escalated calls from representatives, perform the “Closed Loop” concept and act as an intermediary between customers and hotels when resolving issues. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
  • Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; and serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process. 
  • Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks. 
  • Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. 
  • Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; and thank guests with genuine appreciation. Answer guest questions regarding property services/features and hours of operation. 
  • Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. 
  • Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. 
  • Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested.

Quyền lợi được hưởng

  • Accommodation provided.
  • Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
  • Offered uniform and laundry service for uniform.
  • Joined in the associate activities.
  • Joined in the Hotel’s training and development programs.
  • Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
  • Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
  • Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
  • Offered annual allowance of transportation for home leave.
  • Offered 12 vacation days/year.
  • Comply with government Public Holidays.
  • And etc

Yêu cầu công việc

  • Higher Diploma or bachelor's degree from university/college in Hospitality Management or related major.
  • Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
  • Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
  • Strong leadership and management skills

Yêu cầu hồ sơ

Kindly send your updated CV via Hoteljob or recruitment email.

Or contact us via Zalo 0773401833 for further information

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH ADIGIT
CÔNG TY TNHH ADIGIT Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
115-115A Võ Văn Tần, P. Võ Thị Sáu, Q.3

CÔNG TY TNHH ADIGIT là một công ty Tiếp thị Kỹ thuật số có trụ sở tại Việt Nam, tập trung vào tối ưu hóa chuyển đổi, lập kế hoạch truyền thông chiến lược và đặt chỗ. aDigit được thành lập với sứ mệnh cung cấp các giải pháp xuất sắc với niềm tin rằng con người là nguồn lực quý giá và đóng vai trò then chốt trong việc cung cấp dịch vụ hiệu quả cho khách hàng của chúng tôi.

Chính sách bảo hiểm

  • Hưởng đầy đủ chế độ BHYT, BHXH theo quy định pháp luật

Các hoạt động ngoại khóa

  • Được tham gia vào các hoạt động gắn kết nội bộ thường xuyên của công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 

Mission

Hiệu quả là kim chỉ nam trong tất cả hoạt động lập chiến lược hay thiết kế chiến dịch của aDigit. Hiệu quả được xây dựng trong tất cả mọi khía cạnh hoạt động của công ty.

aDigit hướng tới, nuôi dưỡng và khuyến khích phát triển văn hóa chính trực, và xem đây là nền tảng cốt lõi trong tất cả dự án digital, hoạt động nội bộ và xã hội mà chúng tôi tham gia.

Công bằng mang lại những mối quan hệ bền vững. Tại aDigit, chúng tôi thúc đẩy và tưởng thưởng văn hóa công bằng với khách hàng, nhân sự, đối tác, nhà cung ứng và các cá nhân/ tổ chức khác tham gia vào chuỗi hoạt động dịch vụ của công ty.

Digital thay đổi không ngừng vì thế cách tân là giá trị cốt lõi trong tâm thế vận động aDigit, giúp chúng tôi bắt kịp những thay đổi mới, tạo ra những dịch vụ hữu ích hơn với thị trường và dẫn đầu xu thế tiếp thị hiệu quả.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH ADIGIT

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH ADIGIT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH ADIGIT

CÔNG TY TNHH ADIGIT

Click để đánh giá