Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Main Responsibilities:
- Participate in contributing ideas and planning for the company's programs and activities.
- Monitor, evaluate data and report on the company's financial situation, perform data analysis (if any) as requested by the director.
- Support departments/divisions in performing work, ensuring all operations run smoothly and achieve optimal performance.
- Receive and review documents from departments and divisions and submit them to the director for approval.
- Receive information from the director and then clearly and accurately communicate with relevant departments, receive feedback from superiors.
- Take notes of meeting information, working minutes, and summarize content.
- Participate in supporting the human resources department in implementing other requests of the director.
- Perform other tasks as requested by the director
Yêu Cầu Công Việc
1. Candidate requirements:
General requirements
- 1-2 years experience required
- Good communication in English
- Graduated from business administration, economics,... or related fields
- Love creative work
- Flexible, adaptable, and able to perform many different tasks
- Age (1998 - 2001)
Skills
- Careful, honest in work
- Proactive, self-study ability
- Committed, highly responsible in work
- Ability to withstand high pressure at work
- Problem solving skills
- Qualities and attitudes
- Good communication skills, enthusiastic in work
- Proficient in office software (Word, Excel, Powerpoint,...)
2. Benefits:
- Salary: Negotiable
- Working hours from 08:00 to 17:30, Monday to Friday, with a 1.5-hour lunch break.
- Professional, dynamic, creative, and developmental working environment with many promotion opportunities.
- Fully entitled to labor policies according to labor laws on insurance, salary, bonuses, holidays, etc.
- Professional, dynamic, creative, and developmental working environment with many promotion opportunities.
- Attractive remuneration, holiday bonuses, project bonuses, annual bonuses, 13th-month salary (personal achievement bonuses, business performance bonuses, attendance bonuses, etc.).
- Clear career opportunities and promotion paths.
- Casual yet respectful dress code, spacious and well-equipped office.
- Annual vacation (once a year).
- Weekly happy hours and many other events on annual traditional holidays.
- Use of company-provided computers and equipment.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 23 - 26
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH ADIGIT là một công ty Tiếp thị Kỹ thuật số có trụ sở tại Việt Nam, tập trung vào tối ưu hóa chuyển đổi, lập kế hoạch truyền thông chiến lược và đặt chỗ. aDigit được thành lập với sứ mệnh cung cấp các giải pháp xuất sắc với niềm tin rằng con người là nguồn lực quý giá và đóng vai trò then chốt trong việc cung cấp dịch vụ hiệu quả cho khách hàng của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
-
Hưởng đầy đủ chế độ BHYT, BHXH theo quy định pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
-
Được tham gia vào các hoạt động gắn kết nội bộ thường xuyên của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động:
Mission
Hiệu quả là kim chỉ nam trong tất cả hoạt động lập chiến lược hay thiết kế chiến dịch của aDigit. Hiệu quả được xây dựng trong tất cả mọi khía cạnh hoạt động của công ty.
aDigit hướng tới, nuôi dưỡng và khuyến khích phát triển văn hóa chính trực, và xem đây là nền tảng cốt lõi trong tất cả dự án digital, hoạt động nội bộ và xã hội mà chúng tôi tham gia.
Công bằng mang lại những mối quan hệ bền vững. Tại aDigit, chúng tôi thúc đẩy và tưởng thưởng văn hóa công bằng với khách hàng, nhân sự, đối tác, nhà cung ứng và các cá nhân/ tổ chức khác tham gia vào chuỗi hoạt động dịch vụ của công ty.
Digital thay đổi không ngừng vì thế cách tân là giá trị cốt lõi trong tâm thế vận động aDigit, giúp chúng tôi bắt kịp những thay đổi mới, tạo ra những dịch vụ hữu ích hơn với thị trường và dẫn đầu xu thế tiếp thị hiệu quả.