ZEE was founded by Mr. Quan Ngoc - who used to be the Head of Entertainment at Zing News, Content Director of Saostar. With a long history of journalism, and experience in managing media for many brands, entertainment projects, and artists, combined with co-founder Vu Pham - a person with strengths in creativity, organization of events, etc. event and production.
Officially born in June 2016, ZEE started as a PR Agency and has quickly transformed and led the trend to become an Integrated Agency with support and consulting services for brands from strategy to implementation contests and events to bring their customers to consumers through new, creative, and trend-appropriate forms.
Responsibilities
- You will become a member of our A team who turn great ideas into excellent communication campaigns across channels.
- Align with different departments including Creative, Account & Planning to roll out communications campaigns.
- Be in charge of developing a Communications Plan & Content Plan that aligned with the Client’s brief and proposals.
- Manage communications execution plan. Ensure all projects are delivered on time with clear Scopes of Work, and meet all required quality standards.
- Work closely with vendors to produce high-quality content and take responsibility for controlling the quality of both visual and copywriting content.
- Assist line managers in managing assigned projects, proactively communicating with internal and external teams promptly to guarantee excellent execution as committed to clients.
- Have expertise in understanding Social Media & KOL platforms.
- Assist the Creative and Planning team in developing strong Communications strategies with channel insights & most updated tactics.
- Develop compelling across-channel content (Social, PR, KOL).
- Manage bookings for both KOLs & Media channels.
Qualifications
- A college/BA or higher degree in marketing or similar subjects is advantageous but not essential. Practical experience is preferred.
- Experienced in Social Management, Content Planning & Content Production.
- At least 2-3 years experience in the Agency side.
- Good command of English
- Persuasive presentation skills.
- Good multitasking, able to manage multiple projects at the same time.
- Critical thinking, creativity, and efficiency.
- Positive attitude, responsibility, persistence. Strong team player mindset.
- Willing to learn new market trends and be self-demand
Benefits:
- Work in a very motivated & open working environment
- Competitive salary and bonus based on the actual performance
- Exclusive benefit packages for management-level
- Social Insurance, Health Insurance as required by law
- 24/7 Private Health Insurance
Working time and Location
- Address: 4 Floor, No.1 3/2 Street, Ward 11, District 10, HCM
- Time: 09:00 – 18:00, Monday – Friday
Là một chuyên gia bán lẻ châu Á, Tập đoàn Norbreeze được thành lập năm 2004, do bộ đôi người Đan Mạch Anders Peter Juel Sauerberg và Anne Trads Juel Sauerberg đồng sở hữu và điều hành. Với niềm đam mê sâu sắc với các thiết kế của Đan Mạch, cặp đôi đã thành lập công ty để phân phối, tiếp thị và xây dựng các thương hiệu xa xỉ có thể tiếp cận quốc tế, có chung triết lý thiết kế về sức hấp dẫn vượt thời gian và nhất quán theo đuổi chức năng và chất lượng. Được hỗ trợ bởi đội ngũ tận tâm gồm hơn 350 nhân viên, Norbreeze vượt trội trong việc phát triển chiến lược mạng lưới bán lẻ, phân phối và bán hàng tích hợp. Tập đoàn đã liên tục mang lại lợi nhuận tăng trưởng bền vững cho nhiều thương hiệu độc quyền của mình bằng cách lặp lại các công thức thành công của mình. Người đồng sáng lập Anders Peter hy vọng sẽ mang giá trị kinh doanh và văn hóa độc đáo từ quê hương Đan Mạch của ông đến các thành phố sôi động của châu Á – một cách nhanh chóng, giống như tiếng gọi của làn gió Bắc Âu, đúng như tên gọi của công ty. Ngoài ra, nó còn có hơn 60 cửa hàng điều hành trực tiếp hoặc gián tiếp và phân phối tới hơn 300 cửa hàng trên khắp Đông Nam Á. Tập đoàn cũng phân phối nhiều thương hiệu của mình cho một số sân bay và hãng hàng không trong khu vực. Tập đoàn giới thiệu và đại diện cho các thương hiệu sau: PANDORA (Đông Dương) BERING (Đồng hồ & Trang sức) CATH KIDSTON (Phong cách sống & Thời trang) DANIEL WELLINGTON (Đồng hồ) COCOMI (Đồng hồ) JOE & THE JUICE (Thực phẩm & Đồ uống) MONICA VINADER (Trang sức) TIMBERLAND (Xem)
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành