Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Direct the development of content across all brands, ensuring that each output aligns with brand standards.
Supervise the Content Editor and Graphic Designer and coordinate with freelance creatives on special projects, ensuring consistency and quality.
Align with the Brand Manager and Marketing Operations Manager to coordinate content development and distribution.
Maintain high production standards for all creative assets, upholding consistency across all platforms and reinforcing brand identity.
Oversee the development of high-value materials for each brand, including key visuals, campaign assets, and multimedia content.
Ensure uniform branding and quality across channels.
Lead and inspire a creative team to deliver high-quality content that aligns with Easia Travel’s brand positioning and enhances market differentiation.
Collaborate with the Brand Manager and Marketing Operations team to ideate and execute campaigns that resonate globally.
Lead special projects and introduce content solutions that enhance brand engagement.
Yêu Cầu Công Việc
- Language: Fluent English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage
- Skills:
Strong communication, presentation, and cross-functional collaboration skills.
Proficiency in Adobe Creative Suite (Photoshop, Premiere Pro, Illustrator), video editing, and visual storytelling is essential. Familiarity with web design tools such as Figma and Carrd is highly advantageous.
Strong project management skills to oversee complex projects and manage both internal and freelance resources.
Bachelor’s degree in Graphic Design, Visual Arts, Marketing, or a related field.
5+ years in a creative management role, with experience in multimedia projects and team development.
Experience managing a team and coordinating with freelancers and agencies to ensure the timely and high-quality delivery of projects
Excellent communication skills and self-motivated
Proactive, determined, rigorous and methodical
High attention to detail
Creative and curious, out of the box thinker
Good communicator with excellent presentation skills
Must enjoy a structured working environment
Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
- Open to Expats and foreigners
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Là một chuyên gia bán lẻ châu Á, Tập đoàn Norbreeze được thành lập năm 2004, do bộ đôi người Đan Mạch Anders Peter Juel Sauerberg và Anne Trads Juel Sauerberg đồng sở hữu và điều hành. Với niềm đam mê sâu sắc với các thiết kế của Đan Mạch, cặp đôi đã thành lập công ty để phân phối, tiếp thị và xây dựng các thương hiệu xa xỉ có thể tiếp cận quốc tế, có chung triết lý thiết kế về sức hấp dẫn vượt thời gian và nhất quán theo đuổi chức năng và chất lượng. Được hỗ trợ bởi đội ngũ tận tâm gồm hơn 350 nhân viên, Norbreeze vượt trội trong việc phát triển chiến lược mạng lưới bán lẻ, phân phối và bán hàng tích hợp. Tập đoàn đã liên tục mang lại lợi nhuận tăng trưởng bền vững cho nhiều thương hiệu độc quyền của mình bằng cách lặp lại các công thức thành công của mình. Người đồng sáng lập Anders Peter hy vọng sẽ mang giá trị kinh doanh và văn hóa độc đáo từ quê hương Đan Mạch của ông đến các thành phố sôi động của châu Á – một cách nhanh chóng, giống như tiếng gọi của làn gió Bắc Âu, đúng như tên gọi của công ty. Ngoài ra, nó còn có hơn 60 cửa hàng điều hành trực tiếp hoặc gián tiếp và phân phối tới hơn 300 cửa hàng trên khắp Đông Nam Á. Tập đoàn cũng phân phối nhiều thương hiệu của mình cho một số sân bay và hãng hàng không trong khu vực. Tập đoàn giới thiệu và đại diện cho các thương hiệu sau: PANDORA (Đông Dương) BERING (Đồng hồ & Trang sức) CATH KIDSTON (Phong cách sống & Thời trang) DANIEL WELLINGTON (Đồng hồ) COCOMI (Đồng hồ) JOE & THE JUICE (Thực phẩm & Đồ uống) MONICA VINADER (Trang sức) TIMBERLAND (Xem)
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành