Mô tả công việc
Carry out check- in and check – out process.
Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
Perform other tasks as requested by Line Manager.
Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
Yêu cầu công việc
Graduated from college/university in related field
Proficient in English, fluent communication skills
Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
Able to work in shifts: Shift 1: 6am- 2pm, Shift 2: 2pm- 10pm, or Shift 3: 10pm- 6am (if required)
Quyền lợi
Clear growth and promoted opportunities
Outing trip
Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid- Autumn...
Compulsory SHUI upon full gross salary
Annual health check, Additional health insurance
13th- month salary, review 6- month KPI bonus (on business results)
Uniform, free parking
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:05:02
Bệnh viện Gia An 115 là mô hình hợp tác công tư (PPP) đầu tiên giữa Bệnh viện Nhân dân 115 và Bệnh viện Gia An 115 được Ủy Ban Nhân Dân Thành phố Hồ Chí Minh phê duyệt. Với mô hình hợp tác này, Tập đoàn Hoa Lâm và Bệnh viện Nhân dân 115 sẽ trở thành đối tác lâu dài của nhau trong lĩnh vực y tế, đảm bảo nguồn nhân lực y tế chất lượng cao cho Bệnh viện Gia An 115 đồng thời giúp giảm quá tải cho Bệnh viện Nhân dân 115 và các bệnh viện công tại thành phố Hồ Chí Minh theo đúng chủ trương xã hội hóa y tế của Nhà Nước.