Cà Phê Outspan Việt Nam

Long An
200 - 500 nhân viên
Thực phẩm & Đồ uống
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Cà Phê Outspan Việt Nam

Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Nghiên cứu và Khoa học
Vận tải
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin

Việc làm Cà Phê Outspan Việt Nam

Cập nhật 21/02/2025 15:58
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Cà Phê Outspan Việt Nam
Human Resources Manager
Cà Phê Outspan Việt Nam
202 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng

Mô tả công việc

I. JOB OVERVIEW

• Manages the Human Resources function of the Hotel by developing the strategy aligned to the Hotel’s mission, goals and objectives.

II. DUTIES AND RESPONSIBILITIES

Develops the hotel’s HR strategy in conjunction with the mission, goals and objectives of the hotel and presents to Board of Directors

Establishes at the property, the Hotel HR framework including:

• The organization structure

• HR Policies and Procedures

• Recruitment system

• Induction and Orientation procedures

• Training procedures

• Performance Appraisal system

• Transfer and promotion procedures

• Develops a hotel succession plan

• Designs HR forms, documents and processes

• Develops staffing policies & guidelines

• Conducts training for manages in HR specialty areas (recruitment; effective roster costing; appraisals, etc )

• Assist Department Heads in customizing Job Descriptions

• Develops a reward and recognition system

• Perform the role of adviser, consultant and councilor to management and staff

• Develop strategies to correct operational problems relating to staff (including absenteeism, turn over, retention, morale etc)

• Manage industrial relations issues of the hotel

• Manage workers compensation and rehabilitation and medical insurance

• Manage the hotel’s superannuation scheme

• Develop and implement procedures for handling disciplinary and grievance interviews

• Managing legal licenses and permits of the Hotel including the application and renewal

• Establish relationships with external organizations including government agencies; training consultants; private training providers and professional associations

• Provide advice to the General Manager which will assist in the meeting of strategic objectives

• Manage the legal issues of the department

• Respond to requests for information from internal and external sources.

• Maintain remuneration scales in accordance with financial objectives

• Plan bonus, commission and incentive schemes for relevant staff

• Ensures comprehensive and regular staff communication sessions

• Prepares efficient work schedules considering the hotel and labor requirements

• Approves leave after considering hotel requirements

• Works with Financial Controller in the preparation and management of the Department’s budget

• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.

• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

  • Good working environment with high standard of service;
  • Competitive salary package;
  • PVI Health Care and Accident Insurance;
  • 2 days off per week/ 18 days of Annual Leave;
  • Uniform Laundry by the Company;
  • Daily meals;
  • Other attractive benefits,....;

Yêu cầu công việc

Qualifications –

Bachelor’s degree in Human Resources/ Business Administration/ English Language.

Required Skills –

  • Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
  • Knowledge of Local Labour and Employment Regulations.
  • Proficient in the use of Microsoft Office
  • Problem solving, analytical, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
  • Good writing skills

Experience –

Over 10 years of experience in the HR & Administration with at least 4 years of relevant experience or similar supervisory role, or an equivalent combination of education and work-related experience.

Yêu cầu hồ sơ

*CV/ Resumé for application should be made in English.
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Cà Phê Outspan Việt Nam
Cà Phê Outspan Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô 1, Kcn Nhựt Chánh, Xã Nhực Chánh, Huyện Bến Lức

Công ty TNHH Café Outspan Việt Nam là thành viên của Tập đoàn Quốc tế OLam (Singapore) - doanh nghiệp chuyên cung ứng các sản phẩm nông nghiệp và thực phẩm, hiện đã có mặt tại 60 quốc gia trên thế giới với 20 chủng loại sản phẩm; nằm trong top 40 công ty xuất khẩu hàng đầu, uy tín trên thị trường thế giới; đã có mặt tại Việt Nam từ năm 1996, phát triển hoạt động trên nhiều tỉnh - thành của Việt Nam như: Buôn Ma Thuột, Di Linh, Mê Linh, Pleiku, Đồng Nai….và là nhà xuất khẩu lớn nhất Việt Nam về các sản phẩm café, hạt điều và tiêu, vừa chính thức đi vào hoạt động tại Long An vào ngày 25/3/2010, với tổng vốn đầu tư 50 triệu USD.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2011

Mission

Đem lại những sự tốt nhất cho khách hàng. 

Những nghề phổ biến tại Cà Phê Outspan Việt Nam

Bạn làm việc tại Cà Phê Outspan Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Cà Phê Outspan Việt Nam

Cà Phê Outspan Việt Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo