Company Description
Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.
Role Description
This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.
Qualifications
- Strong business negotiation and strategic planning skills
- Effective communication skills, both written and verbal
- Proficient in administrative tasks
- Excellent negotiation skills
- Ability to prioritize and multitask
- Ability to work independently and as part of a team
- Bachelor's degree in Business Administration or related field
JOB DESCRIPTION
· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.
· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign
o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.
o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.
· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)
· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.
o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.
o Management and storage of documents related to Chairwoman.
THỰC PHẨM SẠCH TỪ TRANG TRẠI XANH
Nhận thức rõ vai trò của vấn đề "vệ sinh an toàn thực phẩm", Tafa Việt luôn giữ vững phương châm đem lại nguồn trứng gà và thịt gà ngon và sạch, đạt tiêu chuẩn về cả chất và lượng.
Với chuỗi trang trại được đầu tư theo mô hình kinh doanh tự động khép kín hoàn toàn theo tiêu chuẩn Châu Âu, trong suốt hơn 30 năm qua, Tafa Việt luôn giữ vững vị thế của một doanh nghiệp uy tín trên thị trường, đảm bảo mang đến cho người tiêu dùng Việt nguồn trứng gà và thịt gà sạch, có giá trị dinh dưỡng cao. Bên cạnh việc đầu tư vào dây chuyền sản xuất với những công nghệ hiện đại bậc nhất, Tafa còn tiên phong trong việc bảo vệ môi trường, sử dụng 100% hộp giấy có thể phân hủy. Qua những bước tiến vững chắc, Tafa tự hào với sứ mệnh chăm sóc sức khỏe cộng đồng, gửi trao niềm tin qua các sản phẩm chất lượng tốt nhất.
Review CHĂN NUÔI TAFA VIỆT
Đồng nghiệp vui vẻ nhưng lương thấp
Văn hóa công ty tốt nhưng công việc quản lý kém
HR là những nịnh thần không có năng lực giải quyết công việc, tăng ca không tính lương