Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Manage and develop "GT Channels" strategy by understanding well and coordinate closely with Sales team or clients.
· Plan trade marketing programs to push sales volume in channels following sales situation & business situation.
· Develop & Propose new Promotion Mechanics.
· Responsible to develop visibility. Generate ideas to develop brand image in channels with mindset of utilizing all resources.
· Work with supplier about design, production and installation POSM in GT to support for Promotions/campaign/ improve display…& support POSM for other channels/ other activities.
· Monitor and update market information in channel about price, competitor’s activities.
· Control budget of responsible activities.
· Propose & organize some suitable events for brand.
· Other responsibilities as assignment from line manager, management.
Yêu Cầu Công Việc
· At least 02 years relevant working experience in trade marketing/trade category at the same position or experience in Sales Supervisor for General Trade in FMCG company.
· University graduate in Business Administration, Marketing, Economics …
· Good knowledge of trade marketing in FMCG industry.
· Good communication, presentation, negotiation skills.
· Planning skills & detail Implementation Skill.
· Analytical thinking & Problem-solving Skill.
· Creativeness & ability to work about designs.
· Teamwork, working under high pressure, detail focus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.