Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Product Development & Management:
• Co-work with relevant departments to design and enhance financial products, including personal loans, credit cards… to meet the needs of customer
• Monitor product performance and optimize based on customer feedback and market trends.
Employer Partnership Management:
• Collaborate with employer partners to develop tailored product offerings and promotional campaigns.
• Conduct regular engagement sessions with HR and company leaders to drive adoption and maintain alignment.
Lead Generation & Conversion Optimization:
• Manage and optimize digital customer acquisition channels (SMS, QR codes, landing pages, etc.) to ensure seamless lead capture and allocation.
• Work closely with sales and CRM teams to track and enhance lead conversion rates.
Cross-functional Collaboration & Project management:
• Partner with Marketing, Risk, and Sales teams to design effective go-to-market strategies and communication plans.
• Align with IT and Operations teams to ensure smooth system integration and compliance with regulatory requirements.
• Contribute to Project management including: schedule meeting, involving stakeholder, re-cap the insight and follow up the tasks, preparing material…
Performance Monitoring & Reporting:
• Track KPIs such as application penetration, consent form collection, and credit card activation rates.
• Provide regular updates and insights to senior management to ensure strategic alignment.
Market Research & Insights & Sales initiatives:
• Conduct market analysis to identify emerging trends, customer needs, and competitor activities.
• Propose innovative solutions to maintain the competitive edge of the product included: Sales initiatives, process selling improvement, push-sales campaign…
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, Finance, or a related field.
- At least 4 years of working experience in Finance/Banking/Fintech, in which 2 years at back office roles at Banking/Finance/Fintech companies
- Preferably if having proven track record of managing financial products
- Strong analytical skills with the ability to interpret data and make data-driven decisions
- Basic understanding product proposition, product roadmap, process creation
- Excellent communication and stakeholder management abilities
- Good English skills
- Fluently in using Excel & Power point & process creation tools
- Customer-centric mindset with a passion for innovation & bringing value to salary segment
- Self-motivated, proactive, and results-oriented
- Strong teamwork and collaboration skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng) đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.