Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Market research, survey of competitors.
- Proposing new product ideas and working with relevant departments to develop loan products
- Managing existing products, giving ideas for improvement of existing products, working with relevant departments to implement improvements.
- Make requirement for set up card/loan products on the system and test it.
- giving ideas for business promotion program, Responsible for the business results of the products they manage
- Other jobs required by leaders
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from university, is in economics, commerce, banking, finance
- There are skills:
+ Foreign language: Good English proficiency;
+ Informatics: Proficient in office computer software (word, excel, powerpoint, outlook, ...);
+ Able to plan, report, manage the implementation of the plan in accordance with the business objectives;
+ Ability to synthesize and develop policies;
+ Skills in coordination and team work;
+ Have communication and presentation skills;
+ Officer: Have at least 1 years of experience in banking and finance and at least 6 months in the same position
+ Senior: Have at least 3 years of experience in banking and finance and at least 12 months in the same position
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng) đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.