RESPONSIBILITIES:
Branding & Marketing responsibilities:
- Ensure all branding and marketing collaterals used in the market follow brand guideline.
- Support Business Units and Joint Ventures on their marketing projects.
- Strategic plans for Vietnam on social media platforms includes Facebook, Linkedin.
- Monitor and timely response to enquiries via social media and website.
Communications responsibilities:
- Collaborate with stakeholders to execute internal communications activities to strengthen employee/ client engagements.
- Planning speech outlines for CMTs at key events such as clients/partners meetings, and internal meeting when required.
- Execute PR activities includes media events, press release production and distributions when required.
REQUIREMENTS:
- 3-5 years in Project Management experience – ability to smoothly align with a myriad of cross-functional teams spread across multiple geographies.
- Run daily scrum meetings – daily standups with clients, client technical teams and Martech Ops teams – SG&HK
- Sprint reporting – Backlog and velocity
- Adobe Campaign experience – functional knowledge especially in Fintech industry.
- Conflict Management and stakeholders management experience – client and onshore teams.
- Strong English communication.
Benefit:
- Salary upto 3300$ + 13month salary + health care package.
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng) đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.