Việc làm Family Mart

Cập nhật 11/09/2024 10:57
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH CỬA HÀNG TIỆN LỢI GIA ĐÌNH VIỆT NAM
01 IT Vendor and Asset Management Administrator
Family Mart
3.7
18 đánh giá 127 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

MiTek Vietnam, with over 2,500 engineers and other professional staff in District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam, serves customers in Architecture, Drafting, Engineering design, estimation, Marketing, and other Services for the construction industry globally.

The IT Vendor & Asset Management Administrator (Lv 1, will be responsible for the daily operations of the 

organization's asset management processes and systems (ServiceNow) and work with IT Service providers and vendors 

and hardware vendors. Working with our Vendor Management team, this position ensures corporate and legal 

guidelines are followed for managing IT hardware and software assets.

DUTIES AND RESPONSIBILITIES:

↪ Manage IT billing processes for service providers, ensuring accuracy and timely payments on credit card or 

purchase orders.

Handle hardware procurement, including sourcing, ordering, and tracking of IT assets that include endpoint 

equipment, peripherals, cell phones, printers, and label printers.

Verify and process monthly invoices by doing a 3-way match 

Maintain accurate records of all hardware assets in ServiceNow.

Collaborate with vendors to resolve billing discrepancies and ensure compliance with contract terms.

Assist in the interpretation of licensing terms and conditions.

Support the IT department in tracking software and hardware assets.

Provide administrative support for vendor management activities.

Process documentation 

QUALIFIED CANDIDATES WILL POSSESS THE FOLLOWING:

✓ University or college qualification

Fluent in English, (~ IELTS 7.5 or CEFR C1)

Experience in the procurement process

Strong organizational and multitasking skills.

Excellent communication and interpersonal skills.

Positive attitude and time management skills.

Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, Outlook).

ability to work independently and as part of a team.

Attention to detail and accuracy in record-keeping.

Experience with ServiceNow ticketing 

Experience in IT procurement 

Knowledge of IT asset management practices.

Familiarity with licensing terms and conditions.

BENEFITS:

⌁ From Monday to Friday

International Travel opportunities

13th month and productivity bonus

Free lunch, parking, and uniforms

Yearly company trip

Healthcare insurance package

24/24 Personal Accident insurance

Free English training programs (Cambridge English Scale) at the office

Continuing development of technical and soft skills through working and formal training

Trade Union & Staff Social Club - Sport clubs (Yoga, Zumba, Swimming, Badminton, Football, Gym,...)

Good working conditions and environment

The company’s labor policy is completely according to Vietnamese labor legislation, and other benefits offered 

by the -company (Company trips, Team building, etc.)

Parking free

Staff Social Club: Sports clubs (football, badminton, yoga, Zumba, etc.)

Office Hours & Travel:

Full Time, Limited Travel, Monday-Friday

Relocation assistance will not be provided.

MiTek is an Equal Opportunity Employer M/F Veterans and People with Disabilities 

Affirmative Action, E-Verify, Drug and Tobacco-Free Workplace

Tags: IT, Service Now Ticketing, Licensing Terms and Conditions

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 8, Tòa nhà An Khánh, số 63 Phạm Ngọc Thạch, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Khi mở cửa hàng đầu tiên vào năm 1973, công ty đã quyết định lựa chọn “FamilyMart” để đặt tên cho cửa hàng với một mong muốn chân thành rằng khách hàng của công ty, hệ thống cửa hàng nhượng quyền thương mại và trụ sở chính của CÔNG TY TNHH CỬA HÀNG TIỆN LỢI GIA ĐÌNH VIỆT NAM sẽ phát triển với nhau như một gia đình. Trong giai đoạn tiếp theo, chúng tôi không ngừng nỗ lực để trở thành nhà cung cấp hạ tầng sống tốt đẹp hơp và làm việc chăm chỉ để đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng theo sự thay đổi cấu trúc xã hội. Đồng thời, chúng tôi quyết tâm điều chỉnh mô hình kinh doanh nhằm đẩy mạnh đặc tính thuận lợi của những cửa hàng lân cận. 

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH với mức 100% lương trên HĐLĐ.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Được tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty

Lịch sử thành lập

  • 07/2013: Khai trương cửa hàng đầu tiên tại Saigon Sky Garden (20 Lê Thánh Tôn, TP HCM) sau khi đã tái cơ cấu.
  • 02/2014: Cửa hàng đầu tiên tại Bình Dương được khai trương tại Ký túc xá, khu B, Đại học Quốc gia Việt Nam.
  • 06/2016: Đi vào hoạt động cửa hàng FamilyMart đầu tiên tại Vũng Tàu, thời điểm này số lượng các cửa hàng của FamilyMart đạt mốc 100 cửa hàng.
  • 01.2019: FamilyMart Việt Nam vinh dự được nhận giải thưởng “Dịch vụ được yêu thích nhất (Most Favorite Service)” do độc giả của cẩm nang Kilala – Cẩm nang về văn hóa, du lịch Nhật Bản dành cho người Việt – bình chọn.

Mission

Sứ mệnh của chúng tôi là mang cửa hàng FamilyMart đến gần hơn với mọi người và luôn tạo cho khách hàng cảm giác thoải mái, thân thiện như chính thành viên của gia đình mình.

Tầm nhìn của chúng tôi hứa hẹn sẽ đem lại một cuộc sống chất lượng tốt đẹp hơn nhằm đền đáp sự tin tưởng của tất cả mọi người ở mọi lứa tuổi, mọi khu vực, mọi quốc gia nơi FamilyMart có mặt. Ngoài ra, chúng tôi cũng không ngừng phấn đấu để trở thành một bộ phận không thể thiếu đối với xã hội.

Những nghề phổ biến tại Family Mart

Bạn làm việc tại Family Mart? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Family Mart

Family Mart

Click để đánh giá