Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Our client is a Japanese retail company, now looking for a Visual Merchandiser as the followings:
* Location: Le Dai Hanh Street, Ward 15, District 11, HCMC
* Description:
- Identify and realize VM opportunities for all stores and monthly VM plan
- Develop the VM function and implement a structure to maintain consistent visual standards in stores
- Provide training to store personnel on VM techniques and standards
- Manage suppliers' relationship and VM budget
- Digital marketing: monthly promotion
- Support new store display VMD
- Other tasks (Marketing...) assigned by Manager
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in related field
- Experience from 2 years in similar fields. Experience working in retails chain is an advantage.
- Familiar with design software (Photoshop, Illustrator, Corel,...)
- Be able to design and produce POSM.
- Creative and logical thinking, have good sense of decoration
- English: good (work directly with foreign Manager)
- Problem-solving skill, communication skill, negotiation skill
* Benefit:
- Allowance: Lunch, Travel
- Compulsory insurance on 100% of salary
- Accident insurance 24/24 (Company provides additional support in addition to health insurance)
- Annual health check-up and company trip
- Salary increase, bonus annually based on personal performance and company's business results
- Promotion opportunities
- Stable and professional environment
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 20 Tr - 30 Tr VND
Future Media đang có thế mạnh sản xuất các video, phim hoạt hình về chủ đề giáo dục, giải trí tại các nền tảng YouTube, Facebook, Tiktok trên thị trường quốc tế. Future Media khởi đầu là một đơn vị sản xuất nội dung nhỏ trên YouTube, chưa có vốn, chưa có kinh nghiệm; các sản phẩm của chúng tôi chủ yếu khai thác nội dung trên Youtube. Qua thời gian, Future Media luôn thể hiện sự kiên trì, nỗ lực học hỏi, phát triển, làm việc có hệ thống và không ngừng cải tiến chất lượng nội dung, cùng sự đột phá về tư duy – dám nghĩ lớn làm, Thay đổi để bứt phá chinh phục những tiêu chuẩn khắt khe về chất lượng của những thị trường tiêu chuẩn cao và mở rộng ra toàn thế giới.