Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Tọa lạc trên đường Võ Nguyên Giáp, quận Sơn Trà, thành phố Đà Nẵng,nhà hàng Hải sản Mỹ Hạnh là một trong những nhà hàng hải sản nổi tiếng ở Đà Nẵng
Nguồn hải sản Thượng hạng, tươi sống được chọn lọc khắc khe. Nhà hàng có hồ hải sản nuôi dưỡng hải sản sống cho thực khách tự chọn.Nhà hàng quan tâm đến ATTP đảm bảo sức hỏe người dùng. Nguyên liệu chế biến trực tiếp, không lạm dụng gia vị, chất bảo quản và màu thực phẩm.
Đội ngũ phục vụ tận tình thân thiện hy vọng sẽ mang đến cảm giác ấm áp gần gũi.
Nhà hàng hải sản MỸ HẠNH ĐÀ NẴNG có vị trí đặc biệt sát bờ biển Mỹ Khê, một trong những bãi biển được bình chọn là đẹp nhất thế giới. Với không gian rất rộng rãi và thoáng mát.
Nhà hàng hải sản MỸ HẠNH ĐÀ NẴNG là địa điểm lý tưởng để khách du lịch đến Đà Nẵng dừng chân gặp gỡ bạn bè, tiếp khách và thưởng thức món hải sản tươi ngon nhất.
Ngoài ra Nhà hàng cũng mong muốn góp phần truyền tải nét văn hóa thật thà, nhiệt tình, mến khách của người dân dân Đà Nẵng đến mọi du khách khi ghé đến Đà Nẵng, góp phần khẳng định Đà Nẵng là thành phố du lịch, xinh đẹp và đáng sống.