Mô tả công việc
We are looking for an enthusiastic and motivated Human Resources Officer to join our team with the main job responsibilities:
- Recruitment and Onboarding of Personnel: Job posting, CV screening, interviewing, onboarding.
- Monitor and draft notices, decisions, and labor contracts related to personnel.
- Handle procedures related to social insurance and health insurance: Report increases and decreases, manage sick leave, maternity benefits, etc.
- Track attendance and leave days of employees.
- Prepare monthly payroll, bonuses, allowances, and other benefits for employees.
- Organize performance reviews and evaluations after probation, mid-year, and year-end.
- Organize internal communication events.
- Other tasks assigned by director.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree
- Excellent interpersonal and communication skills (verbal and written in English and Vietnamese).
- Excellent customer service skills with a proactive approach
- Good level of source, hunting, communication and negotiation with potential candidates.
- Candidates with experience in education (ie English training center, study abroad consultation) and IT are preferred
- High level of accuracy and confidentiality, strong organizational and planning skills, ability to set priorities and meet deadlines.
- Being careful, detail-oriented, and keen on working with figures.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary + Bonus
- Annual salary review.
- Annual leave, and working conditions follow Vietnam labor laws.
- Social, Health, and Unemployment Insurance based on full salary.
- Support for learning and certificate examination.
- Annual vacation: follow the company’s policy every year.
- International, dynamic, friendly working environment.
- Have a chance to build long-term relationships with colleagues in the UK and China via multiple projects.
- Working time: 9AM-6PM: Monday - Friday
- Working place: 20th Floor, ICON4 tower, 243A Đê La Thành, Hanoi
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.