Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
Với hơn 61 000 nhân viên, Eurofins là công ty hàng đầu thế giới về Kiểm nghiệm cho cuộc sống và trong 20 năm qua là một trong những công ty phát triển nhanh nhất trên thế giới nhờ vào sự đổi mới trong công nghệ và dịch vụ. Chúng tôi hiện là công ty dẫn đầu thị trường toàn cầu về kiểm nghiệm môi trường, thực phẩm, dược phẩm, mỹ phẩm, cũng như các dịch vụ khoa học trong lĩnh vực nông nghiệp. Chúng tôi cũng là một trong những công ty dẫn đầu thị trường thế giới về khoa học vật liệu tiên tiến, hệ gen học, pháp y, sản phẩm tiêu dùng và dịch vụ kiểm nghiệm lâm sàng.
Eurofins là nơi trọng dụng nhân tài, nơi mọi người được trao quyền để đưa ra quyết định và được khen thưởng vì thành tích, luôn được tạo cơ hội học hỏi, thăng tiến. Trên hết đó là tinh thần đồng đội tuyệt vời, trẻ trung, tươi vui, không ngừng cải tiến để mang đến giá trị tích cực và hướng đến sự phát triển bền vững. Trở thành con người phi thường nhất của bạn với sự hỗ trợ và phát triển trong suốt sự nghiệp của bạn.
Review Eurofins Sắc Ký Hải Đăng
Ot siêu nhiều
Những nhân viên và người quản lý tuyệt vời,họ có thể dạy cho bạn rất nhiều điều.
Nơi làm việc tốt 1 năm để lấy kinh nghiệm. Tuy nhiên mức lương quá tệ, chịu nhiều áp lực phải thức khuya và làm thêm giờ.