RESPONSIBILITIES
- Deploy successful marketing campaigns and own their implementation from ideation to execution.
- Experiment with a variety of organic and paid acquisition channels like content creation, content curation, social media, lead generation campaigns, copywriting, performance analysis.
- Researches and analyzes market trends, demographics, pricing schedules, competitor products, and other relevant information to form marketing strategies
- Prepare and monitor the marketing budget on a quarterly and annual basis and allocate funds wisely
- Works within the department budget to develop cost-effective marketing plans for each product or service
- Approves and oversees the creative development of promotional materials, website content, advertisements, and other marketing-related projects
- Tracks all marketing and sales data and creates detailed written reports and verbal presentations to bring to senior executives
- Measure and report on the performance of marketing campaigns, gain insight and assess against goals. Adjusts marketing campaigns and strategies as needed in response to collected data and other feedback
- Analyze consumer behavior and adjust email and advertising campaigns accordingly
- Supporting sales and lead generation efforts.
- Lead and guide team to meet requirement;
REQUIREMENTS ESSENTIAL
- Minimum 3 years working experience and 1 year at the same position.
- Demonstrable experience in marketing together with the potential and attitude required to learn
- Proven working experience in social media marketing or digital media.
- Experience in managing all types of social media channels including Facebook, Instagram, LinkedIn.
- Familiar with different marketing tools
- Know about using different tools to build and develop content such as Canvas, Adobe, Photo/ Video editing tools.
- Strong at copywriting in ENG and VNE
- Support team members and active in work
REQUIREMENTS IDEAL
- Love playing sports is an advantage
- Experience with event industry or marketing agency is a plus
Được thành lập vào năm 2006, Gear Inc. khởi nguồn là một nhóm nhỏ với mục đích giúp mọi người xây dựng các ứng dụng di động và máy tính để bàn. Là một công ty phần mềm toàn cầu, Gear Inc. sở hữu 3 bộ phận riêng biệt: Alley Labs (Phát triển trò chơi cho thiết bị di động), Pure Moderation (Kiểm duyệt thương hiệu cho hình ảnh & video, social listening và hỗ trợ khách hàng), Testing Hero (Kiểm thử phần mềm thủ công và tự động với các chứng chỉ toàn cầu). Gear Inc. sở hữu văn phòng chính tại Hà Nội, Việt Nam, cùng các văn phòng ở Đà Nẵng và ở nhiều quốc gia khác như San Francisco, Hoa Kỳ, Cebu, Philippines, Kolkata, Ấn Độ, Bangkok, Thái Lan và Bali, Indonesia,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2006
Mission
Mục đích giúp mọi người xây dựng các ứng dụng di động và máy tính để bàn.
Review Gear Inc Việt Nam
Scc thì tính theo 1 kiểu, rì viu thì lại 1 kiểu
Phân biệt giới tính
Được 10% promote lương