Việc làm GMS GROUP VIỆT NAM

Cập nhật 31/08/2024 23:25
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GMS GROUP VIỆT NAM
Revenue Manager - Individual Contributor
GMS GROUP VIỆT NAM
17 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Khánh Hòa
JOB SUMMARY
Maintains the transient rooms inventory for the hotel(s) and responsible for maximizing transient revenue. The Revenue Manager releases group rooms back into general inventory and ensures clean booking windows for customers. The position recommends pricing and positioning of cluster properties. In addition, the position oversees the inventory management system to verify appropriateness of agreed upon selling strategies.
1. Analyzing and Reporting Revenue Management Data
- Compiles information, analyzes and monitors actual sales against projected sales.
- Identifies the underlying principles, reasons, or facts of information by breaking down information or data into separate parts.
- Analyzes information and evaluates results to choose the best solution and solve problems.
- Using computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information.
- Generates and provides accurate and timely results in the form of reports, presentations, etc.
- Maintains accurate reservation system information.
- Analyzes period end and other available systems data to identify trends, future need periods and obstacles to achieving goals.
- Assists with account diagnostics process and validates conclusions.
2. Executing Revenue Management Projects and Strategy
- Updates market knowledge and aligns strategies and approaches accordingly.
- Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc.
- Establishes long-range objectives and specifying the strategies and actions to achieve them.
- Takes a predetermined strategy and drives the execution of that strategy.
- Explores opportunities that drive profit, create value for clients, and encourage innovation; challenges existing processes/systems/products to make improvements.
- Provides revenue management functional expertise to cluster general managers, leadership teams and market sales leaders.
- Ensures that sales strategies and rate restrictions are communicated, implemented and modified as market conditions fluctuate.
- Manages rooms inventory to maximize cluster rooms revenue.
- Supports cluster selling initiatives by working with all reservation centers.
- Uses reservations system and demand forecasting systems to determine, implement and control selling strategies.
- Checks distribution channels for hotel positioning, information accuracy and competitor positioning.
- Communicates brand initiatives, demand and market analysis to hotels/clusters/franchise partners/owners.
- Understands and communicates the value of the brand name as it relates to franchise partnerships and revenue management opportunities.
3. More details will be discussed during interview- 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Finance and Accounting, Economics, Hotel and Restaurant Management, or related major; 3-year experience in the revenue management, sales and marketing, or related professional area.
OR
- 4-year bachelor's degree from an accredited university in Business Administration, Finance and Accounting, Economics, Hotel and Restaurant Management, or related major; 1 year experience in the revenue management, sales and marketing, or related professional area.- 02 months of probation with full salary and social insurance;
- Eligible to receive 100% service charge from the second month of working;
- 24/24 Accident Insurance included during the working time at the hotel;
- Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH GMS GROUP VIỆT NAM
GMS GROUP VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
80 Đông Du, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

GMS Châu Á Thái Bình Dương, nhà cung cấp dịch vụ marketing hàng đầu về khách sạn năm sao chuẩn Quốc tế. Thành lập từ năm 1996, hoạt động trên toàn bộ Châu Á Thái Bình Dương, đối tác của chúng tôi là những thương hiệu khách sạn nổi tiếng như : Sheraton, Le Méridien , JW Marriott. Starwood, Westin, Renaissance, vv…
Hàng năm chúng tôi tạo cơ hội việc làm cho hơn 3000 lao động. Với vị thế của mình, GMSGroup xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, mức đãi ngộ hấp dẫn và công bằng.
GMS đang mở rộng đội ngũ bán hàng chuyên nghiệp, chúng tôi tìm kiếm những ứng viên tiềm năng đại diện cho những thương hiệu khách sạn hàng đầu tại Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2012

Mission

  • Đặt sự uy tín và đảm bảo cho khách hàng lên hàng đầu. Luôn đổi mới để khách hàng có sự hài lòng nhất.

Những nghề phổ biến tại GMS GROUP VIỆT NAM

Bạn làm việc tại GMS GROUP VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GMS GROUP VIỆT NAM

GMS GROUP VIỆT NAM

Click để đánh giá