Mô tả công việc
• Responsible for achieving sales target
• Responsible for working shifts, timekeeping, assignment, and employee evaluation of the store.
• Train retail staff in product knowledge as well as how to communicate with customers to bring in revenue for the store.
• Build a good working environment for retail staff to match with the store as well as the company.
• Plan and organize requests of relevant departments to ensure store activities on time and effective.
• Receive and handle customer inquiries and complaints.
• Make daily, weekly, and monthly reports on revenue, goods, and personnel for the management to clearly catch up the business situation at the store.
• Strictly control goods, regularly count inventory to avoid loss of goods. Compensation for loss according to the company's regulations.
• Monitor the display, keep images at the store as VM guidelines/concept.
• Keep the entire store clean and tidy, orderly arrangement according to goods zones and comply with company regulations.
• Perform other assigned tasks of management.
Yêu cầu công việc
• Diploma or Degree holder in Business Administration or related disciplines
• At least 1-3 years related retail operations experience in equivalent level in retail, preferably fashion industry
• Fast learner, integrity and self-motivated and able to work under pressure
• Good team player with strong communications skills
• Detail oriented and possess a strong analytical mindset
• Good command of spoken and written English
• Familiar with Microsoft Office (Word, Excel & Power Point)
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• 2 months probation with 100% of gross salary and SMUI
• 13th month salary and yearly bonus
• Full benefit package applied according to current Labor law.
• Professional and dynamic working environment in international company
• Healthcare insurance package and annual health check
• Internal employees with 50% discount of Skechers brand
Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô 300 cửa hàng tại Nhật Bản.Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện sinh hoạt và đời sống.
Tại Konan Shoji, triết lý quản lý của chúng tôi là đóng góp cho khách hàng và xã hội, tìm kiếm hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân viên cũng như nỗ lực phát triển doanh nghiệp. Đứng ở vị trí của khách hàng, chúng tôi sẽ luôn tiến về phía trước đồng thời hướng tới tương lai.
- 1.Chúng tôi đặt ý tưởng và hành động của mình từ quan điểm của khách hàng lên hàng đầu.
- 2. Chúng ta sẽ kết hợp sự phát triển của công ty với hạnh phúc của nhân viên bằng cách cải thiện năng suất.
- 3. Chúng tôi cam kết quản lý chi phí thấp.
- 4. Chúng tôi chú trọng đến công nghệ, cơ chế, hệ thống và không ngừng nỗ lực cải tiến chúng.
- 5. Chúng tôi sẽ thoát ra khỏi lối mòn và cố gắng cải thiện và cải cách mỗi ngày.
- 6. Chúng tôi sẽ chuẩn bị cho tương lai đồng thời giải quyết tình hình hiện tại.