Mô tả công việc
- Execute the detailed actions plan by monthly and quarterly to deliver volume.
- Ensure Distributors are performing their roles and achieving the target.
- Propose to select the qualified distributors.
- Track actual implementation or results vs. plan (initiatives and spending). Take actions to bridge the gaps, if any.
- Do analysis and reports on Sales Performance by monthly, quarterly to line manager.
2. To build and support distributors
direct sales team on the plan of Sales Out
- Advise Distributor how to set up sales plan and develop market sustainably.
- Develop and take good care of customers and replicate successful models from direct sales to sales team of distributors and dealers.
- Work closely with distributors and update their capability, finance, and P&L on timely basis to ensure a proper analysis and action plan to improve distributors' effectiveness & efficiency, reduce risk and ensure that the operations of distributors are efficient and effective.
- Ensure the DSR team and distributors to have excellent execution of all trade marketing programs...
- Supervise retail outlet network and sales out report of distributor closely to find out and prevent CBS/ PE.
3. To develop Market share
- Studying & finding key source of growth in charge territory
- Follow with sales team/ DSR on market to understand market situation
- Update and report the market's activity to adapt to market movement.
- Survey and update demand forecast (by dealer, by SKU) based on market information
- Support Distributor to expand more active retails outlet
4. To build internal Sales Capability
- Manage the Salesman/ Market Developer team (if any) to success with a professional way and under company's procedure.
- Drive engagement within team for a collaborative and winning culture formation within team.
- Provide on the job training and coaching, to direct, motivate and evaluate the performance of sales team on monthly/quarterly basic to make sure that the productivity of sales team is always improved.
- Set up weekly work plan, monthly work plan; Do effective weekly reports and monthly reports as well as sales team management with weekly and monthly meetings.
- Mid-year review and yearly appraisal.
Yêu cầu công việc
• English communication
• Proficiency in office computer
• At least 3-5 years in the same role. Experience in similar industries is a plus
• Leadership
• Negotiation/Inter-personal skills
• Persuasive communication skills
• Problem solving skills
• Sales data analysis skills
• High pressure and enthusiasm at work
• Good presentation
• Highly self-disciplined
• Integrity
• Cheerful, gentle, and polite
Quyền lợi được hưởng
Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Health Care
Đào tạo
Training
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng