Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop partnership strategy and plan to expand new customer bases and drive sales
· Identify strategic partnerships & drive the strategy for new partnership development for DAFC;
· Plan development strategies to enhance the relationship with existing Partners.
· Achieve targeted customer acquisition & revenue targets from existing and new Partnership channels;
· Negotiate, execute and monitor Partnership contract implementation and ensure that all commitments are fully delivered by both DAFC and its partners;
· Upon signing partnership contracts ensure professional deployment is achieved internally and externally; develop key baseline materials such as guidelines, SOPs, templates and checklists for partnerships; ensure internal dissemination and training online and offline to all necessary DAFC and Partner staff;
· Organize partnership signing ceremonies and related PR activities together with internal marketing teams
· Build up and follow up partnership distribution channels, including integration, B2B, B2C,..
· Proactively initiate and coordinate with partners in identifying, implementing, evaluating, and meeting business opportunities.
· Deal with all partners to ensure the best financial scheme, increase the brand coverage and sale volume.
2. Coordination with other Divisions/functions:
· Closely coordinated with another department (Brand + Retail), Operation, Legal Departments for the efficient implementation of partnership contracts
3. Planning & organization:
· Drive the achievement of Partnership Business Plan & Revenue targets as assigned;
· Coach, train & support for related departments about new partnership and programs
4. Report:
Evaluate partnership and campaign performances with statistical reports; Timely complete other reports as required by line manager;
5. Other office works as required by the Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
1. Knowledge:
· Excellent communication and negotiation skills.
· Strong analytical, planning, and project management abilities.
· Ability to work under high pressure and meet sales targets.
· Understanding of the nuances of personalized service and ability to anticipate and exceed VIP customer expectations.
2. Experience:
· Business Administration, Marketing, or a related field.
· At least 3 years of experience in hospitality, 5-star Hotel, Resort, B2B, partnership, with a preference for supervisory or managerial roles.
3. Skills/Competencies:
· Good communication and interpersonal skills
· Comfortable using Facebook Ad Manager and Google Ads, including setting budgets.
· Able to work efficiently in Excel and other office applications.
· Customer focused, with good written communication skill.
· Highly competent individual
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 8h-17h30, thứ 2 đến thứ 6
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH MTV Viễn Thông Quốc Tế FPT (FPT Telecom International) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ Viễn thông hàng đầu Việt Nam.
Với hơn 10 năm kinh nghiệm, FPT Telecom International không ngừng mang đến các sản phẩm, dịch vụ đổi mới, nắm bắt sự thay đổi trong cách thức giao tiếp, làm việc của con người và các tổ chức trong thời đại kỹ thuật số đang phát triển rất nhanh.
Tại FPT Telecom International, chúng tôi luôn nỗ lực làm việc để gia tăng giá trị và nâng cao sức mạnh thương hiệu. Bằng quá trình hợp tác cùng rất nhiều đối tác, quy mô công ty, năng lực tiếp cận khách hàng và kinh nghiệm hoạt động sâu rộng đã đưa chúng tôi trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực công nghệ điện tử viễn thông.