Việc làm NEWEB VIỆT NAM

Cập nhật 26/11/2024 10:50
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH NEWEB VIỆT NAM
Personal Assistant to CEO
NEWEB VIỆT NAM
26 việc làm 11 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Company Description

Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.


Role Description

This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.


Qualifications

  • Strong business negotiation and strategic planning skills
  • Effective communication skills, both written and verbal
  • Proficient in administrative tasks
  • Excellent negotiation skills
  • Ability to prioritize and multitask
  • Ability to work independently and as part of a team
  • Bachelor's degree in Business Administration or related field


JOB DESCRIPTION

· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.

· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign

o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.

o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.

· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)

· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.

o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.

o Management and storage of documents related to Chairwoman.

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH NEWEB VIỆT NAM
NEWEB VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

WNC tận tâm cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có giá trị gia tăng cao và đã liên tục cải thiện hiệu suất hoạt động, sức mạnh R&D và năng lực quản lý chất lượng kể từ khi thành lập. Hiệu suất R & D và các thiết kế sản phẩm của chúng tôi cho các ứng dụng công nghệ mới khác nhau đã giúp nó nhận được nhiều giải thưởng địa phương và quốc tế của Đài Loan.

Trong khi đó, dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, WNC cũng đã thiết lập một số hệ thống quản lý trong các hạng mục như quản lý chất lượng, an ninh thông tin, quản lý rủi ro, sản phẩm xanh, môi trường, an toàn và sức khỏe để nâng cao hiệu quả hoạt động và sự hài lòng của khách hàng. Điều này giúp đảm bảo các chính sách và hoạt động của công ty tuân thủ các xu hướng quốc tế và mong đợi của khách hàng. Các hệ thống quản lý này cũng đã được chứng nhận / xác minh bởi các bên thứ ba độc lập.

Những nghề phổ biến tại NEWEB VIỆT NAM

Bạn làm việc tại NEWEB VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NEWEB VIỆT NAM

NEWEB VIỆT NAM

Click để đánh giá