Mô tả công việc
- This position has as key objectives the continuous improvement and operational implementation of the Guest Experience and online reputation of the hotel by monitoring daily experience performance and Guest feedback
- Assist the Front Office Manager in all aspects of the department and ensure service standards are followed
- Ensures our Accor Live Limitless members are recognized upon arrival, receiving a warm greeting and appropriate assistance.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive local package
- Joining an iconic property in a historical site.
- Develop your talent trough learning programs by Accor Academy.
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Yêu cầu công việc
- Minimum 2 years' previous management experience in Front Office operations or similar role
- Excellent written and verbal communication, interpersonal and leadership skills
- Highly organized, results-oriented with the ability to be flexible and work well under pressure
- Must have the ability to handle a multitude of tasks and Guest requests
- Knowledge of Opera Property Management System an asset
Yêu cầu hồ sơ
- Apply on Hoteljob.vn
WNC tận tâm cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có giá trị gia tăng cao và đã liên tục cải thiện hiệu suất hoạt động, sức mạnh R&D và năng lực quản lý chất lượng kể từ khi thành lập. Hiệu suất R & D và các thiết kế sản phẩm của chúng tôi cho các ứng dụng công nghệ mới khác nhau đã giúp nó nhận được nhiều giải thưởng địa phương và quốc tế của Đài Loan.
Trong khi đó, dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, WNC cũng đã thiết lập một số hệ thống quản lý trong các hạng mục như quản lý chất lượng, an ninh thông tin, quản lý rủi ro, sản phẩm xanh, môi trường, an toàn và sức khỏe để nâng cao hiệu quả hoạt động và sự hài lòng của khách hàng. Điều này giúp đảm bảo các chính sách và hoạt động của công ty tuân thủ các xu hướng quốc tế và mong đợi của khách hàng. Các hệ thống quản lý này cũng đã được chứng nhận / xác minh bởi các bên thứ ba độc lập.