Mô tả công việc
■Job Scope
In order to solve our clients' business problems, you will be providing smooth implementation support and proposing ongoing product utilization and workflows.
・Understand the essential needs of customers and plan and execute success plans (onboarding plans, schedules, etc.)
・Support smooth service implementation and operation (implementation meetings with contracting companies, etc.)
・Understand the approver, decision maker, and approval flow, and work autonomously to design scenarios up to the next renewal and reach a renewal agreement
Yêu cầu công việc
■Requirement
Must-haves:
・Uni grads
・25-35years old ,female
・Japanese N1 or Upper N2
・Over 3 years experience as IT communicator or PM or relevant positions
Better
・Experience in structurally breaking down customer work and proposing solutions
・Sales/consulting experience in the IT industry (BtoB SaaS sales, IT consultant, package implementation manager, etc.)
・Experience planning and promoting business improvement using IT
Mindset
Those who can proactively take on challenges with a growth mindset without limiting their own scope of work
・Those who can always think and drive from the customer or user's perspective
・Those who are interested in unknown areas and can create opportunities through proactive activities
・Those who can work with a strong sense of ownership
・Those who have high GRIT (ability to follow through) and can pursue results
■Why it’s good career for IT communicator candidates.
・Because it is our own product, we have the opportunity to propose new features based on customer requests.
・As a Vertical SaaS, we can pursue customer success by delving deeply into our customers' business issues.
・We can provide support as a medium- to long-term project aimed at solving our customers' business issues.
・Because we deploy products to all business areas within the industry as a Vertical SaaS, we can propose a wide range of products as a Customer Success professional, and we can get involved in improving our customers' business from multiple angles (ordering systems, core systems, etc.).
・Because we deploy products to all business areas within the industry as a Vertical SaaS, we can propose a wide range of solutions to our customers' deeper issues as a Customer Success professional, regardless of business area, which is a unique feature of Vertical SaaS.
・You can also pursue a career where you will eventually be responsible for account management for major customers as a Customer Success specialist.
Quyền lợi được hưởng
■Salary :
30 Mil Gross
■Working time: Mon - Fri: 9h00-18h00, Hybrid 1 tuần lên office 1 ngày thứ 6
■Other Benefits:
● Competitive salary package, including full insurance coverage. Annual performance review: twice/ year
● 13th-month salary Bonus
● Remote/ Hybrid working
● 18 days of leave: 12 days of annual leave, 6 days of New Year Leave
● Premium Healthcare Insurance Package starting from day one
WNC tận tâm cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có giá trị gia tăng cao và đã liên tục cải thiện hiệu suất hoạt động, sức mạnh R&D và năng lực quản lý chất lượng kể từ khi thành lập. Hiệu suất R & D và các thiết kế sản phẩm của chúng tôi cho các ứng dụng công nghệ mới khác nhau đã giúp nó nhận được nhiều giải thưởng địa phương và quốc tế của Đài Loan.
Trong khi đó, dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, WNC cũng đã thiết lập một số hệ thống quản lý trong các hạng mục như quản lý chất lượng, an ninh thông tin, quản lý rủi ro, sản phẩm xanh, môi trường, an toàn và sức khỏe để nâng cao hiệu quả hoạt động và sự hài lòng của khách hàng. Điều này giúp đảm bảo các chính sách và hoạt động của công ty tuân thủ các xu hướng quốc tế và mong đợi của khách hàng. Các hệ thống quản lý này cũng đã được chứng nhận / xác minh bởi các bên thứ ba độc lập.