Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Main duties:
1.1 New product launching:
- Follow up the product samples and quality certification checking flow.
- Preparing POG data.
- Create product code, place orders
- Tracking product certification expiration.
1.2 Mailer:
- Support MD to collect, push and update promotion scheme from suppliers.
- DOIT form and Maler check
- Price change on System
- Inventory check/ Product display in store / POP
- Manage supplier delivery schedule through RDC
1.3 Contract following
- Preparing new supplier contract document / Liquidation
- Supplier payments/ rebate tracking
1.4 Other supports:
- Sales/ inventory reports
- Competitors survey
- Other documentary/ administrative tasks.
- Support and handle tasks from MD, Manager assign.
2. Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
- Related departments: Accounting, Supplier management, RDC, Operation team, Legal, ..
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor/College degree
- Fresher is welcomed
- Adaptable and flexible, Integrity and transparency
- Good communication and teamwork skills
- Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
- Good command in English (Written & Oral)
- Abilities to use Computer, Office programs and Database.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: Cạnh tranh
WNC tận tâm cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có giá trị gia tăng cao và đã liên tục cải thiện hiệu suất hoạt động, sức mạnh R&D và năng lực quản lý chất lượng kể từ khi thành lập. Hiệu suất R & D và các thiết kế sản phẩm của chúng tôi cho các ứng dụng công nghệ mới khác nhau đã giúp nó nhận được nhiều giải thưởng địa phương và quốc tế của Đài Loan.
Trong khi đó, dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, WNC cũng đã thiết lập một số hệ thống quản lý trong các hạng mục như quản lý chất lượng, an ninh thông tin, quản lý rủi ro, sản phẩm xanh, môi trường, an toàn và sức khỏe để nâng cao hiệu quả hoạt động và sự hài lòng của khách hàng. Điều này giúp đảm bảo các chính sách và hoạt động của công ty tuân thủ các xu hướng quốc tế và mong đợi của khách hàng. Các hệ thống quản lý này cũng đã được chứng nhận / xác minh bởi các bên thứ ba độc lập.