TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure, and intuitive for our users.
In this role, you will develop and implement CSR campaigns with internal stakeholders.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Responsibilities:
- Developing and executing CSR programs, as well as conducting periodic program reviews to assess outcomes and effectiveness
- Implementing CSR campaigns in coordination with internal stakeholders
- Driving budget & monitoring spending to deliver results in line with planned objectives
- Assisting in the development, and management of social responsibility
- Increasing public awareness of a company’s social responsibility commitments through marketing
- Reiterating the company’s social responsibility policies through internal communication.
- Fostering connections between the company and other organizations
- Reporting on social responsibility activities to top management
Minimum Qualifications:
- Bachelor degree or above
- Have sense in Marketing
- Have sellers/clients facing and communication experience is a big plus
- Proficient in English
- Have project management/PMO skills, especially in e-commerce industry.
- Have knowledge of the rules and regulations governing Charities, IPCs (Institutions of Public Character), and best practices for CSR will be an advantage.
- Have excellent communication and presentation skills and the ability to distill complex information into simple messages and concise communication materials tailored for the audience.
Với 24 năm thành lập và phát triển, LONG THANH PLASTIC là một trong những công ty hàng đầu Việt Nam về các sản phẩm nhựa công nghiệp và nhựa gia dụng. Với hệ thống máy móc và trang thiết bị hiện đại, áp dụng công nghệ sản xuất tiên tiến nhất trên thế giới, cùng với đội ngũ CB-CNV lên đến hơn 800 người. Các sản phẩm chủ yếu cung cấp cho các khách hang lớn như: Coca Cola, Heineken, Number 1, Tiger, Bia Sài Gòn, Lavie… LONG THANH PLASTIC đã và đang có sự chuyển mình mạnh mẽ hiện đang mở rộng thêm hai xưởng sản xuất, đầu năm 2018 sẽ đi vào hoạt động nhằm đáp ứng các đơn hàng quốc tế Dù bạn đang là sinh viên mới ra trường, hoặc bạn là một chuyên gia hay nhà quản lý nhiều kinh nghiệm - Hãy gia nhập vào ĐOÀN THUYỀN LONG THÀNH PLASTIC của chúng tôi và cùng chúng tôi chuyển động thế giới.
Review LONG THANH PLASTIC
Nơi làm việc vui vẻ, thoải mái, lãnh đạo công ty tạo điều kiện cho nhân viên phát huy hết khả năng của bản thân
Công việc áp lực cao
Chưa cân bằng được công việc và cuộc sống,chế độ chưa cao,cơ hội thăng tiến thấp