Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
Với 24 năm thành lập và phát triển, LONG THANH PLASTIC là một trong những công ty hàng đầu Việt Nam về các sản phẩm nhựa công nghiệp và nhựa gia dụng. Với hệ thống máy móc và trang thiết bị hiện đại, áp dụng công nghệ sản xuất tiên tiến nhất trên thế giới, cùng với đội ngũ CB-CNV lên đến hơn 800 người. Các sản phẩm chủ yếu cung cấp cho các khách hang lớn như: Coca Cola, Heineken, Number 1, Tiger, Bia Sài Gòn, Lavie… LONG THANH PLASTIC đã và đang có sự chuyển mình mạnh mẽ hiện đang mở rộng thêm hai xưởng sản xuất, đầu năm 2018 sẽ đi vào hoạt động nhằm đáp ứng các đơn hàng quốc tế Dù bạn đang là sinh viên mới ra trường, hoặc bạn là một chuyên gia hay nhà quản lý nhiều kinh nghiệm - Hãy gia nhập vào ĐOÀN THUYỀN LONG THÀNH PLASTIC của chúng tôi và cùng chúng tôi chuyển động thế giới.
Review LONG THANH PLASTIC
Nơi làm việc vui vẻ, thoải mái, lãnh đạo công ty tạo điều kiện cho nhân viên phát huy hết khả năng của bản thân
Công việc áp lực cao
Chưa cân bằng được công việc và cuộc sống,chế độ chưa cao,cơ hội thăng tiến thấp