Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
The Product Marketing Manager will be expected to take the company's product marketing efforts to the next level while bringing their entrepreneurial spirit to the team. Their duties include studying the company’s products, build strategic portfolio related to product family, locating key features that will attract customers. The Product Marketing Manager which will develop Marketing collateral and distinct messaging that highlights and captures service positioning, value proposition, competitive edge and unique selling points.
This Manager should have knowledge and experience with both product line direction, management and marketing, focus on wide product range from Powder Application Beverage Ingredients to Nutrition, Health & Beauty related Products.
RESPONSIBILITIES
- Oversee the creation and updates of company’s products family based on customer insight. Develop appropriate strategic product portfolio that match with market trends and customer’s preferences for a product and will manage the product launching process.
- Work together with Marketing manager, Sales and other departments to manage, implement and promote its product launch.
- Conduct public speaking and presentation to train both sales and customer support teams on the product’s features and how it operates.
- Develop Marketing Requirements Documents highlighting service positioning, target market, competitive assessment, features, and recommended go-to-market strategy for new and existing products and services;
- Market intelligence– be the expert on our competition and how to crush them;
- Collaborate in the design and testing of market research to support value proposition development for existing and new service offerings; develop product messaging collateral that elevates and differentiates our products in the market;
- Interact with industry analysts to understand emerging market trends and influences. Incorporate findings to inform value proposition and go-to-market initiatives.
Yêu Cầu Công Việc
- 2+ years of experience with Product Marketing in similar position; prefer expertised and experienced in FMCG or F&B Industry and have knowledge on Health and Nutrition products;
- Business focus, well-developed analytical skills;
- Experience with aligning products with customer segments to maximize revenue opportunities;
- Solution driven mentality;
- Report strategy and product alignment progress to the executive leadership team;
- Develop on-demand reporting capabilities to measure product performance to enhance decision making;
- Research skills in evaluating competitive landscape and identifying new opportunities;
- Experience in bringing new products and innovations to the market;
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
REVLON _ một thương hiệu mỹ phẩm hàng đầu tại Mỹ, uy tín về mỹ phẩm, thuốc nhuộm tóc, nước hoa, sản phẩm chăm sóc da...Ngày nay, Revlon được bán trên 100 quốc gia trên 6 châu lục và Revlon được tin dùng như một thương hiệu toàn cầu dành cho cái đẹp https:// www.facebook.com / RevlonVietnam /
Sau thành công trong việc phân phối thương hiệu MỸ PHẨM REVLON và nhằm đẩy mạnh quy mô phát triển, Công ty TNHH MTV NLINK Việt Nam tiếp tục mở rộng phân phối các thương hiệu nổi tiếng khác trên thế giới: TWG TEA; AIMER;
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo chế độ chính sách của nhà nước.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team work
- Party
- Team building hoặc nghỉ mát hàng năm cùng công ty.
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2013, Công ty TNHH MTV NLINK Việt Nam đã thành công trong việc độc quyền phân phối thương hiệu MỸ PHẨM REVLON tại thị trường Việt Nam.
Mission
NLink Việt Nam xây dựng một đội ngũ nhân sự chuyên môn cao và có tâm với nghề, một môi trường làm việc lành mạnh, đoàn kết, chia sẻ, cùng nhau phát triển. Hướng tới chính sách đãi ngộ nhân sự xứng đáng, NLink Việt Nam là điểm đến cho những ai muốn phát triển bằng chính thực lực.
TẦM NHÌN
NLink Việt Nam là điểm đến cho những ai muốn phát triển bằng chính thực lực.
SỨ MỆNH
Nâng cao giá trị cuộc sống bằng cách mang tới sức khỏe cho mọi người.
Gia tăng giá trị của từng sản phẩm và sẵn sàng chia sẻ giá trị thu được cho khách hàng, nhân viên trong toàn Công ty, các đối tác và cộng đồng xã hội.