Mô tả công việc
- Manage employee life-cycle document workflows, including supporting onboarding/offboarding contracts, non-disclosure agreements (NDAs), and other HR-related paperwork;
- Manage employee benefits programs, including social insurance, personal events policy, and wellness initiatives;
- Handle employee inquiries related to compensation and benefits, providing clear and accurate information;
- Resolve all issues related to personal income tax (PIT), register tax codes for employees and dependents,
- Maintain accurate and up-to-date employee records on HRIS, ensuring that changes in employment status are promptly reflected;
- Provide support to other stakeholders on compensation and benefits-related matters;
- Assist in developing and implementing compensation structures and strategies to attract and retain top talent.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field;
- A minimum of 1 year of experience in Compensation & Benefits;
- Good understanding of compensation practices, benefits administration, and employment laws;
- Hands-on experience in Social Insurance management;
- Good English communication skills;
- Proficient in MS Office, Google Suite (Doc, Spreadsheet, etc.);
- Good problem-solving abilities, with a proactive attitude toward addressing challenges;
- Trustworthy, open-minded, and adaptable, willing to embrace new ideas and approaches;
- Responsible, detail-oriented, and organized;
- Shows initiative and has a strong work ethic.
Quyền lợi được hưởng
1. Salary and Benefits
- Attractive salary (Up to 11,000,000 Gross) & bonus;
- Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
- Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby to the world;
- Annual health check, annual flu vaccination;
- Summer vacation (Paid days off and bonus);
- Paid leave (12 days/year).
2. Working Environment
- From Monday to Friday, we work 40 hours per week;
- Training and career development opportunities;
- English working environment;
- Free in-house gym and game room for everyone.
Công ty TNHH Olam Việt Nam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000, thành lập nhà máy cà phê đầu tiên tại tỉnh Daknong. Kể từ đó, chúng tôi đã thiết lập sự hiện diện rộng rãi trên khắp các khu vực khác nhau của Việt Nam, bao gồm trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và các văn phòng khu vực tại các tỉnh Long An, Đồng Nai, Daklak, Lâm Đồng, Gia Lai và Bình Định, đồng thời mở rộng hoạt động tại các tỉnh các nước Đông Nam Á khác. Ngày nay, Olam là nhà xuất khẩu hạt điều, hạt tiêu và cà phê hòa tan lớn nhất tại Việt Nam, đầu tư 100 triệu đô la Mỹ vào một cơ sở sản xuất cà phê hòa tan hiện đại và điều hành bảy nhà máy lớn với 5.000 nhân viên trên khắp miền Trung và Nam Việt Nam. Chúng tôi cũng là nước xuất khẩu cà phê nhân lớn thứ ba và là người mua nhiều gạo của Việt Nam. Olam hiện cung cấp bông, sản phẩm gỗ, sản phẩm sữa và lúa mì vào Việt Nam
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ theo quy định của nhà nước BHXH, BHYT, BHTN.
- Bảo hiểm thân thể và người thân trong gia đình
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng tháng
- Teambuilding
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Olam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000
Mission
Mang sứ mệnh "Growing Responsibility" - phát triển có trách nhiệm, tập trung vào việc tăng trưởng bền vững trong các ngành nông nghiệp, thực phẩm và tài nguyên thiên nhiên. Công ty cam kết cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, bảo vệ và chăm sóc môi trường, cũng như đóng góp vào sự phát triển xã hội.
Review Olam Việt Nam
Lương tốt, tăng trưởng chậm(GL)
Công ty làm việc kiểu tùy hứng tự do, quy trình còn đơn sơ nên nhiều khi muốn làm sao làm miễn ra kết quả(rv)
Làm việc thoải mái