About Us: Soctrip.com is a vibrant and rapidly growing ecosystem platform, dedicated to connecting people worldwide and fostering a community of exploration and discovery. Our platform serves as a community for users to share experiences, discover new destinations, and connect with like-minded individuals.
Why join Us:
We offer an experience that transcends traditional social networking platforms. At its core, our platform integrates a comprehensive array of services including Online Travel Agency (OTA), Restaurant service, and Shopping, providing users with a seamless and enriching ecosystem for both social interaction and practical needs. We facilitates effortless travel planning, allowing users to book flights, accommodations, and activities with ease, all within the same platform where they connect with friends and family. The restaurant service brings together culinary enthusiasts and food lovers, enabling them to discover new recipes, share cooking tips, and even order food delivery directly through the platform. Meanwhile, the Shopping feature empowers users to explore a vast marketplace, discover unique products, and make purchases in our ecosystem.
What you will do :
1. Make a business and financial plan
Support calculations and annual budget, financial and tax planning for the Group's operations.
Support in making quarterly forecasts on the Group's business and financial situation.
2. Report and analyze the implementation of the business plan
Prepare and analyze monthly consolidated management reports of the Group. Monitor actual implementation compared to the approved AOP plan.
Monthly analysis of fluctuations affecting the Group's annual profit target
Support and check the reasonableness of monthly activity reports of departments before submitting to the Board of Directors.
3. Monitor and improve the efficiency of operating budget use
Monitor and control operating budget and investment budget.
Analyze production costs and propose solutions to improve and reduce product costs.
Analyze operating costs and propose solutions to improve and increase spending efficiency.
4. Analysis of investment projects
Analyze the effectiveness of the Group's fixed assets investment according to financial analysis models.
5. Improve department capacity
Build financial models and analytical reports
Support training and education of staff in the department.
Support other departments on financial issues.
Support calculations and annual budget, financial and tax planning for the Group's operations.
Support in making quarterly forecasts on the Group's business and financial situation.
Prepare and analyze monthly consolidated management reports of the Group. Monitor actual implementation compared to the approved AOP plan.
Monthly analysis of fluctuations affecting the Group's annual profit target
Support and check the reasonableness of monthly activity reports of departments before submitting to the Board of Directors.
Monitor and control operating budget and investment budget.
Analyze production costs and propose solutions to improve and reduce product costs.
Analyze operating costs and propose solutions to improve and increase spending efficiency.
Analyze the effectiveness of the Group's fixed assets investment according to financial analysis models.
Build financial models and analytical reports
Support training and education of staff in the department.
Support other departments on financial issues.Yêu Cầu Công Việc
University/graduate majoring in Finance, Accounting, Auditing
Priority is given to candidates with CPA, ACCA or equivalent qualifications
Number of years of professional/professional experience: 2 years
Foreign language ability: proficient in English
Accepting to work away
Hard-working/high-pressure workLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Olam Việt Nam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000, thành lập nhà máy cà phê đầu tiên tại tỉnh Daknong. Kể từ đó, chúng tôi đã thiết lập sự hiện diện rộng rãi trên khắp các khu vực khác nhau của Việt Nam, bao gồm trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và các văn phòng khu vực tại các tỉnh Long An, Đồng Nai, Daklak, Lâm Đồng, Gia Lai và Bình Định, đồng thời mở rộng hoạt động tại các tỉnh các nước Đông Nam Á khác. Ngày nay, Olam là nhà xuất khẩu hạt điều, hạt tiêu và cà phê hòa tan lớn nhất tại Việt Nam, đầu tư 100 triệu đô la Mỹ vào một cơ sở sản xuất cà phê hòa tan hiện đại và điều hành bảy nhà máy lớn với 5.000 nhân viên trên khắp miền Trung và Nam Việt Nam. Chúng tôi cũng là nước xuất khẩu cà phê nhân lớn thứ ba và là người mua nhiều gạo của Việt Nam. Olam hiện cung cấp bông, sản phẩm gỗ, sản phẩm sữa và lúa mì vào Việt Nam
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ theo quy định của nhà nước BHXH, BHYT, BHTN.
- Bảo hiểm thân thể và người thân trong gia đình
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng tháng
- Teambuilding
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Olam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000
Mission
Mang sứ mệnh "Growing Responsibility" - phát triển có trách nhiệm, tập trung vào việc tăng trưởng bền vững trong các ngành nông nghiệp, thực phẩm và tài nguyên thiên nhiên. Công ty cam kết cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, bảo vệ và chăm sóc môi trường, cũng như đóng góp vào sự phát triển xã hội.
Review Olam Việt Nam
Lương tốt, tăng trưởng chậm(GL)
Công ty làm việc kiểu tùy hứng tự do, quy trình còn đơn sơ nên nhiều khi muốn làm sao làm miễn ra kết quả(rv)
Làm việc thoải mái