Việc làm P. Dussmann

Cập nhật 16/11/2024 20:40
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH P. Dussmann Việt Nam
Culturist - Chuyên viên Văn hóa
P. Dussmann
45 việc làm 8 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Be the champion of the hotel’s offerings and local city’s culture and heritage by providing Concierge service including but not limiting to recommending and arranging reservations for dining, attractions and Capella Curates.
  • Sending pre-arrival email to all guests to extend a warm welcome, to learn guest preferences (e.g. purpose of visit, guest preferences and special request), as well as, to offer assistance for any arrangements to create the best memorable experience for our guests.
  • Checking the daily arrival list, highlighting VIPs and guests with special requests and or preferences, thereafter effectively communicate the information to the relevant departments.
  • Communicate with housekeeping to ensure guest rooms are in perfect condition and that welcome amenities are set up prior to guest arrival.
  • Plan and arrange set up for special occasions and or requests (e.g. birthdays and anniversary celebrations). Recognise and extend warm welcome to all VIPs and returning guests and maintain strong relations throughout their stay.
  • Have a thorough understanding of all guest room features, hotel facilities and service amenities as well as emergency protocol in order to orientate guests effectively.
  • Meet and greet guests upon arrival, provide personal check-in services at the Living Room, escort and conduct rooming orientation.
  • Perform private check-out service and ensure that all billing details are accurate before presenting final bill to the guest for payment.
  • Maintain the upkeep of the Living Room by ensuring that all areas are kept neat, clean and organised at all times.
  • Engages in meaningful conversation with guests on their comfort, stay experience preferences, and provide suggestions to enhance their stay. Log the information gathered under the appropriate system.
  • Ensures accurate recording of all reservations and arrangements made by logging them under the appropriate system and preparing confirmation letter for guests’ reference. 
  • Assists guests in running errands and occasionally accompanying them off-site with approval from higher management.
  • Promote cross selling of special rates and or promotional activities within the hotel to maximize revenue generation.
  • Handle any service ‘Glitches’ and report it under the appropriate system, resolve the issue and ensure that corrective actions and service recovery follow ups are action upon in a timely manner.
  • Review the level of guest satisfaction through comment cards, direct feedback and or other relevant channels to identify and provide suggestions for improvement.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participating social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
  • Enjoy monthly service fee with high rate
  • Be rewarded on holidays, New Year, and special occasions of the year
  • 13th month salary bonus according to revenue
  • Participating in periodic team bonding activities
  • Develop career in a dynamic and professional international working environment

Yêu cầu công việc

Qualification
  • Diploma of college or university preferably in Hotel/Hospitality Management

Work Experience

  • At least 1 year experience in similar role in luxury hotels/resorts
  • Concierge experience is of advantage

Technical Skills

  • Excellent interpersonal skills with personable character, good at cultivating strong guest relations
  • Very good command in spoken and written English
  • Knowledge in Property Management System (e.g. OPERA)
  • Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)

Yêu cầu hồ sơ

Attach latest CV with title [Position] - [Full name]

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 236/6, Đường Điện Biên Phủ, Phường 17, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH P.Dussmann Việt Nam là công ty thành viên của tập đoàn Dussmann CHLB Đức, là công ty hàng đầu về dịch vụ đa ngành tại Việt Nam, với 15 năm hoạt động tại thị trường Việt Nam, công ty đã xây dựng được thương hiệu vững mạnh trên thị trường và không ngừng nâng cao chất lượng phục vụ khách hàng. P.Dussmann Việt Nam hiện đang cung cấp các dịch vụ cao trong suốt 24/24 giờ trên toàn lãnh thổ Việt Nam bao gồm Dịch vụ làm sạch cho các cao ốc văn phòng, trường học, bệnh viện; Cung cấp Dịch vụ suất ăn công nghiệp cho các khách sạn quốc tế, căn hộ cao cấp, bệnh viện,…Các dịch vụ của P.Dussmann Việt Nam đều áp dụng công nghệ Đức và chất lượng châu Âu, tuân thủ hệ thống tiêu chuẩn chất lượng ISO 9001:2008 chứng thực bởi tổ chức TUV CERT (Cộng Hòa Áo).

Những nghề phổ biến tại P. Dussmann

Bạn làm việc tại P. Dussmann? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo P. Dussmann

P. Dussmann

Click để đánh giá