Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
14/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
1/ Role
Develop concepts for advertising or promotion campaigns
Optimize the percentage of bidding/winning projects.
Standardize models of product or service in Event/Activation field.
Ensure company policy & procedures.
Well collaboration (Project, Design....) and reporting to Head of Planner.
2/ Duties and Responsibilities
Take responsibility for winning projects and pro-actively advise the best solutions that meet client's needs and expectations. Including:
• Get brief directly from the clients.
• Brainstorm meetings with the relevant departments.
• Cultivate and understanding of branding, industry trends and share your insight with internal team/clients.
• Fully participating in the integration of creative/design team and project team to write thoughtful plans, produce inventive/amazing proposals & be in charge of successful presentation.
• Ensure works/tasks done on-time & properly as deadline of company and clients.
Study, develop and standardize products and services for company based on evaluation and detailed analysis of the database and effective models.
Other duties as assigned by HOP
Yêu cầu công việc
Knowledge:
• Must have a thorough understanding of marketing and brand development
• Knowledge in event/activation operation in reality is a plus.
• Confident and strong communication (written and verbal) and presentation skills in both English and Vietnamese
• Good using in Microsoft Office: Outlook, Word, Excel, Power Point...
Qualification:
• Bachelor degree or equivalent in Advertising, Marketing or relevant fields.
Experience:
• At least 01 years experience as a Planner or in a similar role with strong FMCG background (preferred in marketing/activation & event agency)
• Creativity skills & excellent in inspiration, need a clear creative vision while remaining open to other's ideas
• Strategic mindset and planning skills.
• Good sense of art.
• Must have a keen awareness of current trends in advertising.
• Understand and work within project parameters: client goals and requirements, internal goals, usability.
• Passionate, collaborative, discipline, proactive, outgoing, commitment, result-oriented management.
• Good at client service & organization skills.
• Ability to work under pressure and tight deadlines.
• Ability to pay close attention to details.
• Exemplary interpersonal and analytical abilities
Chế độ &
Quyền lợi được hưởng
Great opportunities in developing career pathway.
Competitive salary and compulsory schemes of social, health insurance and unemployment insurance.
Company trip
CÔNG TY TNHH PANASONIC VIỆT NAM là công ty 100% vốn nước ngoài đầu tiên giữ vai trò Công ty Chủ Quản tại Việt Nam.Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam gồm tám công ty bao gồm Panasonic Việt Nam và bộ phận kinh doanh trực thuộc Panasonic Sales Việt Nam (PSV), Trung tâm nghiên cứu và phát triển (PRDCV), năm công ty sản xuất bao gồm Panasonic AVC Networks Việt Nam (PAVCV), Panasonic Appliances Việt Nam (PAPVN), Panasonic System Networks Việt Nam (PSNV), Panasonic Industrial Devices Việt Nam (PIDVN), Panasonic Life Solutions Việt Nam (PLSVN), và công ty bảo hiểm Panasonic Insurance Service Việt Nam (PISVN). Tập đoàn có tổng số nhân lực khoảng 7,000 người. Panasonic lấy yếu tố con người làm trung tâm. Vì vậy chế độ phúc lợi của chúng tôi đảm bảo rằng công dân Panasonic được chăm lo về mặt cá nhân, tài chính, và nghiệp vụ. Bạn quan tâm muốn trở thành một phần của Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam có thể gửi hồ sơ (Tiếng Anh) về địa chỉ email của phòng Nhân sự kết nối và nhận những thông tin nghề nghiệp hấp dẫn nhất!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2006: Thành lập Công ty
Mission
Nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam.