Your Role
You will be responsible for enabling transport activities by executing bookings, entering orders + generating all required export documentation while liaising with our customer care specialists to ensure all requirements are met (in a timely + efficient manner).
Your Responsibilities
You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives:
- To review + ensure alignment of shipping instructions, clarifying any deviations/conflicts taking country regulations, export compliance, rate + routing information into consideration.
- To issue BAL specimen + release BAL B/L as per financial guidelines + working instructions.
- To timely + accurately submit carrier OBL instructions, VGM + security filings.
- To ensure departure confirmations (or deviations v. scheduled departure) are shared with the CCLs.
- To immediately escalate problems, operation disputes or discrepancies to more senior roles as relevant.
- To monitor the operational performance of carriers + other vendors, escalating/creating awareness if performance + commitments are not being delivered.
- To collaborate with CCLs through proactive provision of information, knowledge, solutions + alternatives to deliver customer satisfaction.
- Bachelor Degree majoring in International Business, Import-Export, Economics or relevant major.
- At least 1 year experience working in the same position.
- Basic knowledge about import / export process.
- Good at communication, time management and problem solving skills.
- Being careful, customer-oriented and detail-oriented.
- Good learner.
- Good command of English.
Our global logistics network, cutting-edge IT systems, in-house expertise and excellent customer service is proof of our dedication to be the market leader. These attributes have placed us at the forefront of our industry, and positioned us to continue increasing the scope of our customer solutions and services. Kuehne + Nagel gives employees the opportunity to learn and develop; to grow and perform to their fullest potential within a global work environment. We offer performance driven remuneration and total rewards and benefits.
Nhựa Bình Thuận tiền thân là một xưởng cơ khí sản xuất nhựa được thành lập từ năm 2005. Đến nay, sau 15 năm phát triển, Công ty chúng tôi đã gây dựng thương hiệu Nhựa Bình Thuận với định hướng là nhà sản xuất Nhựa ép phun số 1 Miền Bắc với các sản phẩm Nhựa Nông nghiệp phục vụ chăn nuôi; Nhựa nông nghiệp trồng trọt và chậu hoa nhựa; Nhựa Công nghiệp; Gia công khuôn mẫu ngành nhựa; Gia công chi tiết và thành phẩm nhựa kỹ thuật cao.
Hiện nay Tập đoàn Nhựa Bình Thuận chúng tôi có 04 nhà máy sản xuất nhựa ép phun hiện đại và 01 nhà máy sản xuất khuôn mẫu hiện đại. Công suất thiết kế hiện thực của Tập đoàn Nhựa Bình Thuận hiện có gần 100 máy ép nhựa hiện đại, công nghệ mới nhất, được nhập khẩu từ Nhật Bản, Đài Loan, Trung Quốc. Đặc biệt, Tập đoàn Nhựa Bình Thuận có dải máy công suất từ 350 tấn đến 2.800 tấn.
Tập đoàn Nhựa Bình Thuận tự hào là nhà sản xuất trực tiếp 03 nhóm ngành hàng nhựa truyền thống mang thương hiệu Nhựa Bình Thuận (BTP, BTH) như chậu hoa, nhựa nông nghiệp chăn nuôi, nhựa công nghiệp và có thương hiệu, uy tín trên thị trường, được khách hàng đón nhận tích cực.
Chúng tôi cam kết mang tới các sản phẩm đạt tiêu chuẩn chất lượng và giá bán tốt nhất tới các Nhà phân phối, đại lý, Khách hàng dự án, và Người tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
- Khẳng định giá trị và đẳng cấp của thương hiệu Công ty, phát triển theo xu thế hội nhập, bền vững, hiệu quả doanh nghiệp gắn liền với các giá trị văn hóa, lợi ích của cộng đồng.