Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
This role will cover:
1. Development of local innovative solution for specific business need (80%).
2. The deployment of data science & analytic components within global product ensuring local relevance to
models (20%).
The work is strongly technical, and the data scientist will be expected to participate in both very technical
sessions (a lot of formula, equations) and business-oriented discussions.
MAIN ACCOUNTABILITIES
1. Leading data science activity for business function partnered with driving innovation, model
deployment, testing, improving and BAU monitoring.
2. Deliver the data science road map for the function driving development with/without global or
3rd parties’ support.
3. Engagement in innovative project initiatives for the function, drive the conversation, solution
design and development for MVPs.
Internal consultant/technical expert to support engagement with tech solution/service providers.
Yêu Cầu Công Việc
Standards of Leadership
• Business Acumen
• Agility
• Passion for High Performance
• Strong sense of accountability and ownership
• Stakeholder management
Key Skills Required:
• Tech Skills -- Full Operational (tools/platform preferred in bracket)
o Data-Native platform for full ML cycle (Databricks)
o Data processing and modelling (Python/PySpark/Scala)
o Statistical modelling, machine learning
o A/B test set up and analytical skills
o Research and optimization
• Tech Skills -- Working Knowledge/Preferred Skills
o BI/visualization tool (PowerBI)
o Cloud platforms, cloud services APIs
• General Skills
o Stakeholder Management
o Project Management
o Strong communication skills, being able to communicate in a clear and concise manner
and demonstrate vertical and lateral influence
o Problem solving
• Relevant Experience (ranked in descending order by importance):
1. Involved in the full cycle of data science product development with strong presence in the
project.
2. Substantial tech experience in all tech aspects of data science work, EDA, modelling, testing,
BAU monitoring.
3. Experience with FMCG
4. Experience with Supply chain
5. Experience working with/managing 3rd parties
6. Working with partners from tech product/platform (MS Azure, GCP etc)
7. Research for new methodology (from application point of view), writing white papers, product
evaluation
Unilever là một trong những công ty sản xuất hàng tiêu dùng nhanh lớn nhất thế giới. Unilever sản xuất chất tẩy rửa, sản phẩm chăm sóc gia đình & cá nhân và thực phẩm bao gồm một số thương hiệu hàng đầu thế giới như: Omo, Lux, Lifebuoy, Dove, Close-up, Sunsilk, Clear, Pond's, Lipton, Knorr…. Bắt đầu kinh doanh tại Việt Nam từ năm 1995, Unilever đã phát triển thành công và ổn định. Chìa khóa thành công của chúng tôi chính là sự thấu hiểu sâu sắc người tiêu dùng Việt Nam và cam kết làm cho cuộc sống của người Việt Nam tốt đẹp hơn. Tại Công Ty TNHH Quốc Tế Unilever VietNam, chúng tôi cam kết nâng cao chất lượng cuộc sống cho người dân ở mọi nơi thông qua việc cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có thương hiệu. Chúng tôi tin rằng con người là trung tâm của tất cả những gì được thực hiện trong hoạt động kinh doanh của chúng tôi. Do đó, chúng tôi mang đến cho mọi người những sự nghiệp tuyệt vời nhất và coi việc phát triển nguồn nhân lực của chúng tôi là vô cùng quan trọng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Bắt đầu kinh doanh tại Việt Nam từ năm 1995, Unilever đã phát triển thành công và ổn định.
Mission
Vào thời điểm thành lập công ty, những nhà sáng lập thời ấy đã đề ra sứ mệnh của Unilever là “To add vitality to life” - tạm dịch: Tiếp thêm sinh khí cho cuộc sống, và từ ấy Unilever vẫn luôn tuân thủ sứ mệnh này. Ý nghĩa của sứ mệnh này là Unilever muốn mang đến một cuộc sống tốt hơn cho mọi người thông qua sản phẩm của mình. Cho đến nay, sứ mệnh đó ngày càng được thể hiện rõ qua từng sản phẩm của Unilever khi tất cả sản phẩm của tập đoàn này đều hướng tới chung một mục đích đó là mang lại sức khỏe, vẻ đẹp và sự thoải mái cho con người. Minh chứng cho điều này là những nhãn hiệu nổi tiếng của Unilever rất đa dạng từ bột giặt, dầu gội đầu, kem đánh răng cho đến trà như Omo, Dove, Close-up, Lipton,...