Mô tả công việc
- To ensure the safety and security of the assets of the Hotel, Guests and Connectors. This includes the duties of Connector Entrance, Guest Entrance, Lobby, Check- Point;
- To ensure that the Hotel is a safe environment to work in and that our Connectors are following safe measures of working;
- The Security Officer will be required to conduct their duties in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the hotel’s policies and procedures, ensuring that a high level of service is maintained;
- Present and visible in the Guest Entrance, he or she is easily identifiable by guests as the person to whom they should go; Contributes to guests' sense of well-being and loyalty, by establishing a warm and personalized relationship;
- Gives priority to guest relations, while taking care to respect administrative procedures;
- Anticipates guests' needs and takes them into consideration. Handles guests' requests for information and provides answers; puts them in contact with the appropriate people;
- Handles any customer objections, comments or complaints; provides a response as soon as possible while the guest is still at the hotel;
- Make sure no hotel or guest’s property are taken out without approval and to refuse the access of unexpected persons;
- Make sure no hotel or guest’s property are taken out without approval and to refuse the access of unexpected persons;
- Strictly control hotel staff, visitors, suppliers and contractors coming in and out;
- To react quickly to an emergency situation;
- Highly focus on the monitors of guests and quickly react when finding guests in difficulty
- swimming;
- Patrol the entire premise (to include Back of House, Front of House, Ballroom, around hotel);
- Take notes any defects, unlocked door, misarranged fire extinguishers, suspicious
- item, strange smell, intruder, obstacles blocking the escapes;
- Check the hotel's garbage upon it's collection, following the Rules of the hotel;
- Control all vehicles coming in and out the hotel and back of house keys;
- To perform other related duties and special projects as required by the Security Manager/ Operation Manager, both within and outside the hotel.
Quyền lợi được hưởng
- ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
- Opportunity to grow within the property and across the world;
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
- Year end bonus base on annual performance;
- Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
- Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
- Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
- Parking fee;
- 2 duty meals at Staff Canteen;
- Uniform covered by the Hotel;
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu công việc
- Formal culinary education or equivalent certificate;
- Experience working in international settings, particularly in hotels, is highly desirable;
- Expertise in Asian cuisines and Western, cooking techniques ingredients, and flavors;
- Strict adherence to food safety and sanitation standards;
- Fluency in English and office computer skills;
- Strong leadership skills to manage and motivate a diverse team of chefs and kitchen staff.
Yêu cầu hồ sơ
Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.
If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com or message via phone number 0901 817 431.
Biti's Từ một cơ sở sản xuất nhỏ khởi nghiệp từ năm 1982 chỉ với 20 công nhân nhưng có sự quyết tâm cao độ, ý chí và luôn tự khiêm tốn để cải cách tiến lên, Biti's đã trải qua giai đoạn của nền kinh tế bao cấp với nhiều khó khăn để khẳng định vị trí của mình.
Hơn một phần ba thế kỉ trôi qua, như một "bước chân không mỏi", Biti's đã cải tiến và đổi mới không ngừng, từng bước xây dựng cho mình một thương hiệu giày dép rất đa dạng về hình thức và mẫu mã, cùng với đó là chiến lược sản xuất và xuất nhập khẩu mang tầm thời đại, nguồn vật lực - tài lực - nhân lực năng động, nhiệt huyết, đủ sức để cạnh tranh với các thương hiệu lớn trên thế giới
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên cũng như người thân của cán bộ thuộc cấp quản lý trong công ty.
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp với chiết khấu cho các thành viên trong gia đình.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding 2 lần/năm nhằm nâng cao tinh thần đoàn kết giữa các phòng ban, các cấp.
- Các hoạt động thể thao, văn nghệ, khiêu vũ và dã ngoại … tổ chức thường xuyên giúp bạn có những khoảnh khắc vui vẻ và bổ ích
- Các hoạt động nội bộ, câu lạc bộ thể thao, xã hội, gym, yoga, bơi lội…
Lịch sử thành lập
- Năm 1982: khởi nghiệp từ hai tổ hợp sản xuất Bình Tiên và Vạn Thành tại đường Bình Tiên, quận 6, Thành phố Hồ Chí Minh với 20 công nhân, chuyên sản xuất các loại dép cao su đơn giản.
- Năm 1986: 2 tổ hợp tác sáp nhập lại thành Hợp Tác Xã cao su Bình Tiên hoạt động tại quận 6, chuyên sản xuất các loại dép, hài, tiêu thụ trong nước và xuất khẩu sang các nước Đông Âu và Tây Âu.
- Năm 1990: Hợp tác xã Cao su Bình Tiên đầu tư mới hoàn toàn công nghệ của Đài Loan và sản xuất sản phẩm mới (giày dép xốp EVA) để tăng tính cạnh tranh với hàng ngoại nhập.
- Năm 1991: thành lập công ty liên doanh Sơn Quán - đơn vị liên doanh giữa Hợp tác xã Cao su Bình Tiên với công ty SunKuan Đoài Loan - chuyên sản xuất hài, dép xuất khẩu. Đây là Công ty liên doanh đầu tiên giữa một đơn vị kinh tế tư nhân Việt Nam với một Công ty nước ngoài (thời hạn 18 năm).
- Năm 1992: Hợp tác xã Cao su Bình Tiên chuyển thể thành Công ty Sản xuất Hàng tiêu dùng Bình Tiên (Biti's); chuyên sản xuất dép xốp các loại, xăng-đan thể thao, giày da nam nữ, giày thể thao, giày tây, hài,... tiêu thụ trong và ngoài nước.
- Năm 1995: thành lập công ty TNHH Bình Tiên Đồng Nai (Dona Biti's)
- Năm 2000: thành lập văn phòng đại diện tại Vân Nam, TQ
- Năm 2001: Biti's được tổ chức BVQI và QUACERT cấp giấy chứng nhận đạt tiêu chuẩn hệ thống quản lý chất lượng quốc tế ISO 9001: 2000.
- Năm 2002: thành lập trung tâm thương mại Biti's Tây Nguyên
- Năm 2005: thành lập Trung tâm Thương mại Biti's Miền Bắc.
- Năm 2006: thành lập Trung tâm Thương mại Biti's Lào Cai
- Năm 2006: thành lập Trung tâm Kinh doanh Biti's Đà Nẵng
- Năm 2008: thành lập chi nhánh Biti's Miền Tây.
- Năm 2009; thành lập chi nhánh Biti's Miền Nam.ra mắt tuyến tàu lửa Sapaly Hà Nội – Lào Cai – Hà Nội
- Năm 2013: khai trương khách sạn 4 sao đầu tiên tại Lào Cai: Sapaly Hotel Lào Cai
Mission
- Cam kết mang đến cho cộng đồng sản phẩm chất lượng cao cấp hàng đầu bằng chính sự trân trọng, tình yêu và trách nhiệm cao của mình với cuộc sống con người và xã hội.
Review BITI'S
Không phải là một công ty phần mềm chuyên nghiệp
Lương tăng 1 năm 1 lần, mà mỗi lần tăng đc mấy trăm nghìn
Phòng IT năng động, trẻ trung, hoà đồng, chỉ việc rất nhiệt tình. (RV)