Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Be responsible for annual Marketing plan (developing & implementing) including initiatives of PR/Media, Advertising, Event, CRM, Digital which have to be in line with global strategy, local marketing KPIs & timeline within assigned budgets.
· Develop competitive client treatment strategy including clienteling, gifting, event, activity for different target group of clients: new, existing, prospective…
· Manage to build 360 degrees campaign launch for new collections.
· Build & nurture professional & strong working relationships with both internal and external parties.
· Explore further possibilities in order to enhance brand’s visibility through different channels.
· Track, monitor & evaluate the effectiveness of all the Marketing activities & invested channels.
· Play as an internal key contact point to update, share and engage different teams with brands the same way we build love and trust in our media partners & targeted clients.
Yêu Cầu Công Việc
1. Qualification:
· Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.
2. Knowledge:
· Knowledge of Luxury fashion is a plus.
3. Experience:
· At least 3 years of experience working in marketing role.
· Experienced of creating and implementing plans, setting budgets & strong follow-ups.
4. Skills/Competencies:
· Fluent in spoken & written English.
· Good sense of story-telling & presentation skills and have strong client-centric mindset.
· Proven ability to cultivate and sustain professional working relationships with different parties (both internal & external).
· Proven track record of delivering results in ambiguous situations & ability to self-manage and prioritize work to deliver on key goals.
· A big plus if you are a responsive, agile, detail-oriented, well-organized & teamwork player.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Với mong muốn mang thương hiệu Việt vươn tầm Thế Giới, gần 20 năm gieo trồng hoài bão, Tập đoàn Đại Việt không chỉ là một doanh nghiệp, mà còn gắn liền với nhiều dự án nhân ái, trở thành “Thương Hiệu Vì Cộng Đồng” trong lòng người tiêu dùng.
Đại Việt phát triển mạnh ở 2 mảng: Nhà thầu và các dòng sản phẩm dân dụng. Những sản phẩm dân dụng được Đại Việt nghiên cứu và phát triển có ý nghĩa với sức khỏe, thiết thực cho cuộc sống như: máy làm mát, máy lọc nước, ghế massage, máy chạy bộ, thiết bị nhà bếp... Đại Việt đang từng bước xây dựng một hệ sinh thái an toàn, thân thiện và tiện lợi ngay trong chính ngôi nhà của bạn, bằng các sản phẩm chất lượng được nghiên cứu nghiêm túc và thông qua những kiểm định khắt khe.
Với bạn, đó là một sản phẩm. Với chúng tôi, đó là những nỗ lực không ngừng nghỉ của cả tập thể.
Hiện nay, Đại Việt được biết đến là Nhà sản xuất hàng đầu Đông Nam Á và Định hướng thương hiệu toàn cầu về Linh - phụ kiện Máy lọc nước; Máy lọc nước; OEM Máy lọc nước.
Review Tập Đoàn Đại Việt
Nói chung đãi ngộ cũng ở mức trung bình, không quá tệ nhưng cũng không có gì nổi trội.(rv)
Review qua về các chính sách thì thực sự là DVG có thể trả lương ko cao nhưng lương trả luôn đúng hạn, bảo hiểm đóng đầy đủ, nghỉ phép theo quy định(rv)
Sales lâu năm đa phần nghỉ hết do cơ chế phạt gắt, KPI thì cao ngút, công ty tuyển sales mới liên tục (rv)