Việc làm Tập Đoàn Đại Việt

Cập nhật 17/11/2024 21:21
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Sản Xuất Tập Đoàn Đại Việt
Performance Marketing Manager
Tập Đoàn Đại Việt 3.0★
3 đánh giá 47 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 2000 - 4000 USD
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Phụ cấp
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Salary: $2,000 - $4,000 USD
Duration: 12 months
Location: Ho Chi Minh City (Hybrid)

Position Overview:
The Performance Marketing Manager will serve as the lead expert for all marketplace operations in the Southeast Asia region. This role requires a deep understanding of the marketplace landscape, including e-commerce operations, seller and brand management, campaign planning, growth strategies, and marketplace tools. The candidate will be responsible for managing the end-to-end marketplace process, optimizing workflows, and providing training to improve team efficiency. Close collaboration with client stakeholders will be essential to streamline processes and enhance operational performance.

Key Responsibilities:

  1. Marketplace Operations:
    • Oversee the daily marketplace operations, ensuring smooth management of commerce functions, seller and brand activities, and campaign execution.
    • Monitor and analyze marketplace performance metrics and KPIs to drive continuous improvement.
  2. Strategic Planning & Execution:
    • Develop and implement strategic growth plans for the marketplace.
    • Identify key growth drivers and collaborate with internal teams to execute successful campaigns.
  3. Process Management & Optimization:
    • Manage the full lifecycle of marketplace operations and continuously optimize processes for greater efficiency.
    • Conduct regular reviews and updates of operational workflows.
  4. Training & Development:
    • Provide training and support to the marketplace team and other stakeholders.
    • Develop training materials to build team capabilities and foster continuous learning.
  5. Stakeholder Management:
    • Work closely with client stakeholders to understand their needs and streamline processes.
    • Lead and manage a cross-functional team, including Store Operations, Customer Service, Performance Marketing, and Graphic Design.
    • Oversee the project P&L through MME, ensuring accurate forecasting, billing, and submission.
    • Manage talent acquisition, resourcing, and team training to ensure smooth operations.
  6. Marketplace Ecosystem & Tools:
    • Stay updated on the latest marketplace trends, tools, and technologies.
    • Evaluate and integrate new tools to improve operational efficiency.
    • Build and maintain relationships with marketplace partners and vendors.

Yêu Cầu Công Việc

Required Skills and Qualifications:

  • Bachelor’s degree in a quantitative, technical, or business management field.
  • At least 5 years of experience in digital commerce, digital sales, or offline sales & marketing.
  • Experience in channel sales (preferably digital), channel marketing, and campaign planning.
  • Strong analytical skills, with the ability to interpret and work with data.
  • Proficiency in MS Excel or similar data analysis tools.
  • Familiarity with Southeast Asia’s leading eCommerce platforms (e.g., Lazada, Shopee) and marketplace operations.
  • Strong client relationship management skills, with excellent English communication abilities.
  • Highly organized, detail-oriented, and results-driven.
  • Knowledge of sales and marketing strategies in Consumer Goods or related sectors.
  • A solid understanding of digital commerce trends and best practices.
  • A proactive approach to learning and adapting based on team and client needs.

This role offers the opportunity to lead and shape marketplace operations in a dynamic, fast-growing environment across Southeast Asia, with a focus on performance optimization and strategic growth.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 2,000 - 4,000 USD
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Sản Xuất Tập Đoàn Đại Việt
Tập Đoàn Đại Việt Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12 Pico Plaza, 20 Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Hồ Chí Minh

Với mong muốn mang thương hiệu Việt vươn tầm Thế Giới, gần 20 năm gieo trồng hoài bão, Tập đoàn Đại Việt không chỉ là một doanh nghiệp, mà còn gắn liền với nhiều dự án nhân ái, trở thành “Thương Hiệu Vì Cộng Đồng” trong lòng người tiêu dùng.

Đại Việt phát triển mạnh ở 2 mảng: Nhà thầu và các dòng sản phẩm dân dụng. Những sản phẩm dân dụng được Đại Việt nghiên cứu và phát triển có ý nghĩa với sức khỏe, thiết thực cho cuộc sống như: máy làm mát, máy lọc nước, ghế massage, máy chạy bộ, thiết bị nhà bếp... Đại Việt đang từng bước xây dựng một hệ sinh thái an toàn, thân thiện và tiện lợi ngay trong chính ngôi nhà của bạn, bằng các sản phẩm chất lượng được nghiên cứu nghiêm túc và thông qua những kiểm định khắt khe.

Với bạn, đó là một sản phẩm. Với chúng tôi, đó là những nỗ lực không ngừng nghỉ của cả tập thể.

Hiện nay, Đại Việt được biết đến là Nhà sản xuất hàng đầu Đông Nam Á và Định hướng thương hiệu toàn cầu về Linh - phụ kiện Máy lọc nước; Máy lọc nước; OEM Máy lọc nước.


Review Tập Đoàn Đại Việt

3.0
3 review

16/02/2023
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Nói chung đãi ngộ cũng ở mức trung bình, không quá tệ nhưng cũng không có gì nổi trội.(rv)

11/04/2023
Intern PHP Developer tại Hà Nội

Review qua về các chính sách thì thực sự là DVG có thể trả lương ko cao nhưng lương trả luôn đúng hạn, bảo hiểm đóng đầy đủ, nghỉ phép theo quy định(rv)

04/03/2023
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Sales lâu năm đa phần nghỉ hết do cơ chế phạt gắt, KPI thì cao ngút, công ty tuyển sales mới liên tục (rv)

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Đại Việt

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Đại Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Đại Việt

Tập Đoàn Đại Việt

Click để đánh giá