(a) Participate in detailed planning for event/activation projects (Proposal), including customer needs analysis, strategic direction, goal setting, scope, budget, timeline, and implementation methods.
(b) Research, explore, and monitor cultural and social trends related to the client's business activities. Develop strategies based on trends, consumer behavior, and business objectives for clients.
(c) Develop and propose strategies for implementing communications activities on online and offline social channels.
(d) Coordinate with partners and stakeholders to execute the communications campaign.
(e) Utilize various measurement, tracking, and optimization tools for the campaign.
(f) Monitor project proposal progress, promptly report issues, risks, and difficulties encountered during implementation, and propose corrective and improvement solutions.
(g) Support (as assigned by the Project Manager) in evaluating project effectiveness, collecting and analyzing data on outputs, inputs, benefits, and customer satisfaction, and comparing these with the established targets.
(h) Support (as assigned by the Project Manager) in preparing final reports and proposing development directions for future projects.
(i) Write program introductions (Creative Content), company materials (Credential), etc., as assigned by the Project Manager.
CÔNG TY TNHH SPS VIETNAM là công ty chuyển đổi kinh doanh dựa trên công nghệ hàng đầu. Với Giải pháp nơi làm việc doanh nghiệp đổi mới của mình, chúng tôi trao quyền cho các tổ chức áp dụng các khái niệm công việc kết hợp để nâng cao năng suất và tính linh hoạt. Giải pháp Kinh doanh Công nghệ của chúng tôi tập hợp công nghệ tiên tiến, chuyên môn sâu về quy trình theo chiều dọc và lực lượng lao động toàn cầu đa dạng để hỗ trợ khách hàng trong hành trình chuyển đổi kỹ thuật số và giải quyết hiệu quả những thách thức phức tạp nhất của họ.
Review SPS
Môi trường rất tốt để học hỏi và phát triển bản thân(IT)
Môi trường làm việc khá tốt(IT)
Môi trường làm việc(IT)