Việc làm Rita Võ

Cập nhật 20/10/2024 10:12
Tìm thấy 47 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Tập Đoàn Rita Võ
Marketing Executive / Brand Executive
Rita Võ 2.5★
11 đánh giá 748 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
1. Transferring VOLUME, MARKET SHARE, PROFIT... according to the company's annual plan through increasing BRAND HEALTH of the brands of Brand incharge
- Implement & Proposal to improve the Marketing plans of Brands: Coordinate with divisions, departments throughout the Company and external partners to jointly implement Marketing plans of Brands: To hand over VOLUME, MARKET SHARE goals , PROFIT through increasing BRAND HEALTH for Brands incharge.
- Implement, monitor, report, suggest improvements according to the brand in charge: on Marketing 4P (distribution, communication, price, product, positioning) 360 media campaign, Marketing budget (including market research) for current and new products, to increase market share, brand health, output, at a reasonable cost, ensure spending is within DMEC index /Net Sales has been approved for optimal profit for the company for Brands incharge
- Implement, monitor and report creative activities of the Brand in charge, propose improvements for Brands incharge in order to reach consumers in the most impressive way so that they remember advertising, brand benefits; From there, create a buying desire to increase sales volume for Brands incharge
2. Develop and follow the company's policy process to ensure the operation and delivery of the Output target, Brand Health
- Comply with and implement procedures, work instructions, work processes, policies, job descriptions to implement actions to deliver short, medium and long term strategic goals of the company.
3. Analyze, report and propose solutions from research results, market surveys to identify and satisfy consumer needs to increase sales volume.
- Coordinate with Market Research Department to carry out research and analysis of potential needs of customers to identify and analyze market segments for Marketing's investment efforts, to implement all both market research with relevant Agencies (3rd party) convenient, right project timeline
4. Building the successor team for the company through training and developing people to operate and comply with the processes and policies to hand over the Output target, Brand Health
- Comply with and participate in human development training programs and tasks assigned by superiors in order to achieve the short, medium and long-term strategic goals of the company.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Business Administration, Marketing Or Finance.
Proficient in MS Office
Good in English
At least 2 years of experience in coordinating with superiors in managing priority FMCG brands in the beverage.
Understand Marketing activities (4Ps) and coordinate brand business activities (Product positioning, pricing, communication, distribution channels).
Experience in operating and deploying 360 Brand Communication to the market (TV, Digital, OOH, Activation....) and IMC process.
Participated with superiors in creative work and filmed TVC with international creative agencies, understood the role of Account, Ceative Director, Planner, Production House...
Know about Brand Key & Communication Brief
Know about Health Tracking và Retail Audit
Creative Thinking
Independent budget control & management
Having experience in launching products and developing business plans is an advantage
Experience in Project management & working in cross-functional teams proficiently.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
327 Võ Nguyên Giáp, phường An Phú, TP. Thủ Đức, TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam

TẬP ĐOÀN RITA VÕ hoạt động đa ngành trong nhiều lĩnh vực, khẳng định uy tín trên thị trường Việt Nam với vai trò nhà phân phối hàng loạt các thương hiệu hàng đầu thế giới. Hiện nay, TẬP ĐOÀN RITA VÕ đang phát triển vững mạnh trên nhiều lĩnh vực:

  • RITA VÕ HOME PRO - Thế giới VLXD & Nội thất cao cấp
  • RITA VÕ muanhanhVATLIEUXAYDUNG - Thế giới VLXD & Nội thất cao cấp
  • RITA VÕ AUTO - Nhập khẩu và phân phối ô tô
  • RITA VÕ FASHION - Trung tâm thời trang cao cấp
  • RITA VÕ PREMIUM CAFE - Hệ thống quán cafe và cafe rang xay 100% nguyên chất
  • RITA VÕ HOTEL, GOLF, RESORT… tại Phú Quốc
  • RITA VÕ SPORT - Thế giới dụng cụ thể dục thể thao
  • RITA VÕ LIFEWINDOW - Thế giới cửa & phụ kiện cao cấp

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm cao cấp

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….

Lịch sử thành lập 

  • Tập đoàn thành lập năm 1998

Mission

Nỗ lực thực hiện sứ mệnh tạo dựng thương hiệu lớn mạnh và phát triển bền vững. Chia sẻ khó khăn cũng như lợi ích với đối tác, khách hàng và cộng đồng xã hội. Cùng nhau gắn bó trên con đường phát triển thịnh vượng.


Review Rita Võ

2.5
11 review

Những nghề phổ biến tại Rita Võ

Bạn làm việc tại Rita Võ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Rita Võ

Rita Võ

Click để đánh giá