Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Digital Marketing Officer (AEON MALL Binh Duong Canary)
+ Work location: AEON MALL Binh Duong Canary.
+ Working time: On average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM - 5:30 PM & C shift 1:30 PM - 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 1-2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays.
+ Report to: Executive.
+ Main function: Involve in developing digital platforms. Take advantage of digital tools to reach and interact with online customers with the intent of generating traffic and sales based on the policy established by the Marketing team's direction.
1. Correspond and supervise agencies to manage and improve AEONMALL's Ecommerce platform. (20%)
2. Execute digital marketing communication, promotions to promote AEONMALL's Ecommerce platform (awareness, pull traffic, increase conversion rate, push online sales, etc.). (20%)
3. Make analysis of customers, market trend, competitors... and cooperate with related departments to improve platform performance; make periodical reports (weekly, monthly, quarterly). (20%)
4. Manage and generate visuals & content for Ecommerce platform. (20%)
5. Analyze and make plans to improve AEONMALL's platforms (Staff Recommend, Livestream) to improve views and sales. (5%)
6. Take charge of registering with DOIT and reporting accordingly for Ecommerce promotions; follow internal documentation tasks. (5%)
7. Other duties as assigned by supervisors. (10%)
Yêu cầu công việc
2. Candidates must possess 1 - 3 years of experience in the relevant fields (Marketing/ Ecommerce).
3. Good communication in English and Vietnamese.
4. Good at Microsoft Office (especially PowerPoint).
5. Have good teamwork and customer focus mindset.
6. Willing to work in shift and on public holidays.
BENEFITS
- 2 day-off per week.
- 14 annual leave days per year.
- Birthday leave with present.
- 5 sick leave days per year with full pay.
- Additional health insurance 24/7.
- Training and development opportunities.
- Annual team-building and company trip.
- Annual health check.
- Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance).
- Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
- Professional and dynamic work environment.
Quyền lợi được hưởng
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
TẬP ĐOÀN RITA VÕ hoạt động đa ngành trong nhiều lĩnh vực, khẳng định uy tín trên thị trường Việt Nam với vai trò nhà phân phối hàng loạt các thương hiệu hàng đầu thế giới. Hiện nay, TẬP ĐOÀN RITA VÕ đang phát triển vững mạnh trên nhiều lĩnh vực:
- RITA VÕ HOME PRO - Thế giới VLXD & Nội thất cao cấp
- RITA VÕ muanhanhVATLIEUXAYDUNG - Thế giới VLXD & Nội thất cao cấp
- RITA VÕ AUTO - Nhập khẩu và phân phối ô tô
- RITA VÕ FASHION - Trung tâm thời trang cao cấp
- RITA VÕ PREMIUM CAFE - Hệ thống quán cafe và cafe rang xay 100% nguyên chất
- RITA VÕ HOTEL, GOLF, RESORT… tại Phú Quốc
- RITA VÕ SPORT - Thế giới dụng cụ thể dục thể thao
- RITA VÕ LIFEWINDOW - Thế giới cửa & phụ kiện cao cấp
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn thành lập năm 1998
Mission
Nỗ lực thực hiện sứ mệnh tạo dựng thương hiệu lớn mạnh và phát triển bền vững. Chia sẻ khó khăn cũng như lợi ích với đối tác, khách hàng và cộng đồng xã hội. Cùng nhau gắn bó trên con đường phát triển thịnh vượng.