(a) Participate in detailed planning for event/activation projects (Proposal), including customer needs analysis, strategic direction, goal setting, scope, budget, timeline, and implementation methods.
(b) Research, explore, and monitor cultural and social trends related to the client's business activities. Develop strategies based on trends, consumer behavior, and business objectives for clients.
(c) Develop and propose strategies for implementing communications activities on online and offline social channels.
(d) Coordinate with partners and stakeholders to execute the communications campaign.
(e) Utilize various measurement, tracking, and optimization tools for the campaign.
(f) Monitor project proposal progress, promptly report issues, risks, and difficulties encountered during implementation, and propose corrective and improvement solutions.
(g) Support (as assigned by the Project Manager) in evaluating project effectiveness, collecting and analyzing data on outputs, inputs, benefits, and customer satisfaction, and comparing these with the established targets.
(h) Support (as assigned by the Project Manager) in preparing final reports and proposing development directions for future projects.
(i) Write program introductions (Creative Content), company materials (Credential), etc., as assigned by the Project Manager.
Boston Consulting Group (BCG) là một công ty tư vấn chiến lược toàn cầu với sứ mệnh hỗ trợ các nhà lãnh đạo trong quá trình quản trị nhằm giải quyết những thách thức quan trọng nhất và đồng thời giúp họ nắm bắt những cơ hội lớn nhất.Trải qua gần 60 năm hoạt động và không ngừng phát triển, hiện nay BCG đã sở hữu hơn 90 trụ sở trải dài trên hơn 50 lãnh thổ quốc gia với hơn 22.000 đội ngũ nhân viên chất lượng cao.
Review BCG Việt Nam
Máy gia tốc tuyệt vời cho sự nghiệp của bạn
Cơ hội tuyệt vời để học tập và phát triển
Cơ hội học tập tuyệt vời