Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Check figures, postings, and documents for accuracy.
- Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures.
- Record, store, and/or analyze computerized financial and payroll information.
- Prepare, maintain, audit, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables.
- Maintain, update, create, secure, and archive employee payroll records and files.
- Review, verify, and reconcile punches, hours worked, pay adjustments, and other pay-related information, and post information onto designated records.
- Back up transaction files and transmit to payroll system according to company procedures.
- Process and/or issue employee paychecks and statements of earnings and deductions.
- Compute employee wages and deductions (e.g., union dues, insurance, parking) and enter wages and deductions into payroll system.
- Provide information to employees and managers/supervisors on payroll matters, tax issues, benefit plans, and collective bargaining agreement provisions.
- Complete batch adjustments to payroll. Adjust basic settings in time clock system (e.g., employee schedule, time clock restrictions) and correct punches.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least six months to one year-experiences at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Thái Sơn, Là một Công ty dẫn đầu trong lĩnh vực sản xuất các sản phẩm nước uống dinh dưỡng có nguồn gốc thiên nhiên với các nhãn hiệu chủ lực được thị trường ưa chuộng như: Sữa bắp nếp Thái Sơn, Mủ trôm Nha đam Thái Sơn, Trà sữa Ciao, Matcha trà sữa Ciao, Sữa hạt sen, Sữa gạo lứt .v.v., qua gần 10 năm hình thành và phát triển, Công ty TNHH Thực Phẩm Thái Sơn hiện có 02 nhà máy đạt chứng nhận HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points), hoạt động với dây chuyền công nghệ khép kín với hơn 400 nhân sự, Trung tâm Điều Hành và Hệ thống 37 cửa hàng phân phối rộng khắp 24 quận huyện trực thuộc Tp.Hồ Chí Minh và các tỉnh Miền Đông, Miền Tây Nam Bộ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
Lịch sử thành lập
- 12/2015: Thành lập công ty
Mission
-
Các công ty khởi nghiệp muốn mở rộng quy mô phải đối mặt với những thách thức đáng kể ngoài việc đơn giản là đảm bảo không gian làm việc – đặc biệt là những khó khăn về tài chính và hoạt động khi họ phát triển nhanh chóng. Nhu cầu thị trường địa phương của họ không được đáp ứng và giải pháp chung cho tất cả không còn đủ nữa.
Review Thực Phẩm Thái Sơn
Chạy ngay đi :))))
Năm 2021 qua phỏng vấn xong im re, 1 năm mới được đóng bhxh, Chê nha bạn, mặc định ngày nào cũng OT(Fb)
Xin nghỉ khó khăn (fb)